Menu Content/Inhalt
Titulinis
 
Lietuvos mokinių matematikos olimpiados rajono (miesto) etapo laimėtojai Spausdinti El. paštas
Įkėlė Arūnas Radzvilavičius   
2010 02 03
Pateikiame Lietuvos mokinių matematikos olimpiados rajono (miesto) etapo laimėtojų, patekusių į 59-ąją Lietuvos mokinių matematikos olimpiadą, sąrašą. Sąraše yra ir praėjusių metų  olimpiados 1-3 vietų laimėtojai. Galutinis respublikinės olimpiados dalyvių sąrašas bus žinomas po įvyksiančių Kauno technologijos universiteto (vyko sausio 30 d.), Šiaulių universiteto ir Vilniaus pedagoginio universiteto matematikos konkursų. Geriausiai juose pasirodžiusiems mokiniams skiriama po 10 vietų respublikiniame olimpiados etape.

Olimpiados sąlygos ir dalykinė programa - organizatorių tinklapyje (www.lmitkc.lt).



  Komentarų skaičius (130)
 1 Parašė Snaigė, 2010 02 03 21:57
O kodėl nėra skelbiama kaip kitų dalykų 1-3 vietų visose klasėse laimėtojai? Juk visiems įdomu...
 2 Parašė Just wondering, 2010 02 03 22:12
Pusiau retorinis klausimas. 
 
Kodėl visos stambiausios olimpiados, čempionatai (pvz. sporto) niekados atrankose pakvietimų nedvigubina (jeigu konkurso x nugalėtojas turi užsidirbęs pakvietimą iš konkurso y, pakvietimas duodamas antrai vietai etc.), o mūsų olimpiadose jie dvigubinami?
 3 Parašė BKB, 2010 02 03 22:49
Siaip nedvigubinami...
 4 Parašė gute, 2010 02 04 10:31
Nesupratau, tai 9kl pakviesta tik 10, arv tai reiskai, kad tik tiek vertu olimpiados dalyviu yra visoje Lietuvoje? Tiesiog juokinga:) Praeina bet koks noras kur nors dalyvauti ir stengtis
 5 Parašė neatspesi, 2010 02 04 13:33
--> gute; 
Nieko tai nereiškia. :) Sąrašas gi preliminarus. Dar bus pkaviesta iš MAtulionio, PU, Šiaulių olimpiadų. Ir iš 10 skaičius išaugs iki 30 :)
 6 Parašė kam butu parasyti, 2010 02 04 14:47
Prie mano asmens duomenu nurodyta ne ta klase.
 7 Parašė Primo, 2010 02 04 15:52
Nesupratau... Vilniuje tarp devintoku esu pirmas, o kviecia i respublikini etapa liceista...
 8 Parašė Primo, 2010 02 04 16:09
Ar jau yra Matulinio konkurso rezultatai?
 9 Parašė ne, 2010 02 04 16:27
Bus vasario paskutinę savaitę
 10 Parašė Oooo, 2010 02 04 16:29
Ten žinok visada su licėistais taip. Ten juos mokytojai prastumia kažkaip.
 11 Parašė Primo, 2010 02 04 16:59
Aisku. Korupcioneriai=((((
 12 Parašė to Primo, 2010 02 04 17:50
arba jus abu abu gavot pirma vieta. jei taip tai aisku kad kvies liceju, nes jie respublikinese visada ima prizines vietas
 13 Parašė Primo, 2010 02 04 18:17
Galbut ir taip. Vis tiek nesazininga.
 14 Parašė to Primo, 2010 02 04 18:35
o tai kaip atrinkti jei keli zmones uzima pirma vieta?
 15 Parašė Primo, 2010 02 04 18:49
O kodel gi tarp ju butinai atrinkti viena? Visai nesuprantu kam yra skirtas tas "miesto" limitas, kai pavyzdziui nuo Vilniaus gali eiti toliau tik 4 zmones.  
Ar tai tik siemet taip padare?
 16 Parašė Primo, 2010 02 04 18:51
Na, gerai, dar VPU konkurse sansa turiu...=)
 17 Parašė to Primo, 2010 02 04 19:02
as irgi nezinau kodel vilnius turi tik 4 vietas... nesazininga. Galejo visus bendrai vertinti, gal ir as buciau patekes :D
 18 Parašė to Primo, 2010 02 04 19:02
dar siauliai bus pries vpu atrodo. kaip matulionyje sekesi?
 19 Parašė Primo, 2010 02 04 19:25
Nedalyvavau. Manau, kad tik VPU dalyvausiu.
 20 Parašė Primo, 2010 02 04 19:28
to 17 
O kelinta vieta uzemei?
 21 Parašė to Primo, 2010 02 04 19:45
pagyrimo rastas...
 22 Parašė Primo, 2010 02 04 19:48
Na, visai neblogai... Visiskai su tavim sutinku.
 23 Parašė hmm, 2010 02 04 20:52
gal nors abiem davė pirmą vietą absoliutus taškų skaičius skiriasi? apie kelintą klasę eina šneka?
 24 Parašė Primo, 2010 02 04 21:00
9-ta klase. Gavau 22 arba 23/25.
 25 Parašė BKB, 2010 02 04 21:30
Ka jus cia ant licejaus stumiat... Surinkot maziau tasku uz liceininka, tai ir pakviete ji. Butumet daugiau surinke, butu jus pakviete. O siaip Vilnius siemet turi 6 vietas. 4 kad Vilnius + 2 uz pernai metu dvyliktoku prizines respublikineje. Siaip tos dvi vietos is esmes priklauso licejui, nes tas prizines liceistai uzeme, tad net jei ir vienodai tasku surinkot, nenuostabu, kad kviecia liceininka, nes jis labiau to nusipelnes ir gali daugiau pasiekti.
 26 Parašė Gytis, 2010 02 04 21:39
Benai, aš irgi labai mėgstu licėjų, bet tai, kad esi liceistas, nereiškia, kad esi labiau nusipelnęs dalyvaut respublikinėj ir tuo labiau - daugiau pasiekt. Šiaip manyčiau olimpiada tikrai turi griežtus nuostatus, kur tikrai parašyta, kaip elgtis lygiųjų (jei jos čia įvyko) sąlygomis. Pabandysiu paieškot internete, bet šiaip jei Primo labai domina tai manau ŠMM neprieštaraus, jei į juos kreipsies. Dar geriau į tą olimpiadų skyrių, pamiršau kaip anas vadinas.
 27 Parašė Juozas, 2010 02 04 21:55
Koki cia dabar skandala pakelet :D Surinko tas liceistas daugiau tasku, todel ji ir siuncia.
 28 Parašė Gytis, 2010 02 04 22:09
Atsiprašau, supratau, kad nuskambėjo, lyg siūlyčiau skųstis kam nors iš organizatorių. Turėjau omeny tik tai, kad jų reiktų paprašyt nuostatų ar kažko panašaus, jei įdomu, kodėl buvo pasirinktas liceistas, bet, kaip jau nekartą minėta, priežastis tikriausiai paprasta - skiriasi taškų skaičius.
 29 Parašė Primo, 2010 02 04 22:09
Juozai, kas grantuoja, kad jis surinko daugiau tasku? Niekas detaliuju rezultatu dar nemate, o sarasai i respublika pagal 2 etapa jau paskelbti. 
Gyti, aciu uz patarimus, butinai kreipsiuos.
 30 Parašė Juozas, 2010 02 04 22:16
Tai kad jis surinko daugiau tasku, manau, garantuoja jo darbas.  
O jei jau ji siuncia surinkusi maziau tasku, kaip tu manai, ka tu gali padaryti? Juk, kaip mineta auksciau, licejus turi dvi vietas i respublikine. 
 
Kad ir kaip bebutu gali kreiptis. :)
 31 Parašė Primo, 2010 02 04 22:19
To BKB:"nenuostabu, kad kviecia liceininka, nes jis labiau to nusipelnes ir gali daugiau pasiekti" 
 
Visiskai ne faktas; as, pavyzdziau matematikoj Vilniuje 1 vieta 5,6,8 klasej (ir siemet) buvau uzemes; net nenoriu mineti,kad 7 klaseje vilniaus universiteto respublikineje olimpiadoje 1 vieta darkart uzemiau as. 
 
Dar siemet chemijoj irgi 1 buvau - tad nemanau, kad tas faktas, kad esi liceistas,"garantuoja", kad esi, kaip tu parasei, "labiau nusipelnes" uz kita.
 32 Parašė Primo, 2010 02 04 22:21
Yup, aciu Juozai=)))))
 33 Parašė Juozas, 2010 02 04 22:24
Su tuo ka BKB pasake irgi visiskai nesutikciau, bet tai kad tu 5, 6, 8 klasej pirma vieta paemei irgi nieko nereiskia, nes dauguma savo mokyklose net nebuna girdeje apie tokius dalykus kaip olimpiados.
 34 Parašė Juozas, 2010 02 04 22:28
Beto, Primo, nesikrimsk. Dar yra siauliai ir VPU. Kadangi dabar i respublikine yra papuole tik 10 devintoku, tai ju tikriausiai paims kiek daugiau nei is kitu klasiu.
 35 Parašė Primo, 2010 02 04 22:29
Juozai, zinoma cia tu esi teisus. Tiktai norejau pasakyti, kad buti liceistu - tai nereiskia buti "geriausiu pasaulyje", nors tarp yra gana daug labai stipriu mokyniu.
 36 Parašė Juozas, 2010 02 04 22:36
o tau mokytoja sake kad tu absoliuciai pirmas ar kad gausi pirmos vietos diploma?
 37 Parašė Primo, 2010 02 04 22:37
Jinai pasake, kad i mokykla atejo oficial. dokumentas, kad esu pirmas.
 38 Parašė Juozas, 2010 02 04 22:59
Perziurejau nuostatus: 
 
15.8. Dvyliktu klasiu laimetojai suteikia galimybe siulyti savo mokykloms(gimnazijoms) kandidatus. 
 
Manau, jei tas liceistas nesurinko daugiau ar lygiai tasku kaip tu, tai miestas laimetoju kaip ir nesiunte is devintoku nei vieno (nes jei tu pirmas, niekas nera surinke visu tasku), o siunte is kitu klasiu. Taigi tikriausiai pats licejus ji pasiule (isnaudojo ta vieta). Taip atrodytu logiskiausiai, jei tu esi pirmas bet nepatekai.
 39 Parašė Primo, 2010 02 04 23:11
Galbut viskas taip ir buvo. Labai aciu tau uz pagalba.
 40 Parašė Juozas, 2010 02 05 13:54
prasom :)
 41 Parašė Kazko nesuprantu......., 2010 02 05 22:32
As pvz. Irgi 1 aisku ne Vilniuje, o Utenoje , bet nesuprantu, kodėl manęs ten nėra? Ir beje iš Utenos tik 1 apskritai pateko. Nieko as cia nesuprantu.......
 42 Parašė Nesuprantantis, 2010 02 05 22:34
Beje as 10tokas
 43 Parašė Garbanius, 2010 02 05 23:23
nėra centralizuota matematika , nesvarbu kiek kituose rajonuose rinko žmonės taškų , svarbu tik tas rajonas kur dalyvavo ir tai dauguma rajonų turi tik po 1 vieta i respublikinę, taigi net jei esi pirmas kaunas ar utenoj nereiškia kad dalyvausi .
 44 Parašė klausimas, 2010 02 05 23:53
kada VPU konkursas? rytoj?
 45 Parašė ko cia nesuprast, 2010 02 06 07:29
Tai gal ten Utenoj pirma vieta surinko dvigubai mažiau taškų nei pirma Vilniuje. Taigi lygis labai skiriasi miestuose
 46 Parašė elena, 2010 02 06 11:53
Utena turi maziau vietu nei Vilnius, nes turi maziau gyventoju. Vilnius siuncia 4, o Utena turetu tureti apie dvi vietas, todel gali uzimti pirma vieta ir vistiek nepateksi, jei surinksi mazai tasku. Del rajoninio etapo, tai gal ir gerai, kad jis paima is atokesniu rajonu gerai pasirodziusius, mat jie retai dalyvauja Siauliuse ar kitose olimpiadose. 
Primo, nenusimink del miesto etapo, vistiek, jei esi geras matematikas, tikrai pakliusi per VPU ar kita olimpiada, o 11kl labai siulau tau pabandyti istot i liceju, pats isitikninsi, kad nera ten taip korumpuota ar blogai, kaip manai, (priesingai, licejuje vyksta viskas net svariau ir profisionaliau nei kaikuriose mokyklose, kuriose teko mokytis). Galu gale, didziausia kieki moksleiviu, net 30 ir ima butent is universitetiniu olimiadu.  
Labai keista, kodel yra tiek gincu del matematikos olimpiadu sistemos? Jei prisimintume biologija ar kita olimpiada, i kuria patekti yra tik vienas rajoninis etapas, tai matematikai turi labai liberalia sistema, kur vienakart susimovus, gali susiimti ir kitoje olimpiadoje patekti, taigi, mieli matematematikai, sekmes ir susitikim Trakuose ;]
 47 Parašė Primo, 2010 02 06 12:04
OK=)
 48 Parašė to Primo, 2010 02 06 12:20
O kodel pats nebandei stoti i liceju. ten juk labai aukstos klalifikacijos matematikai..Tau ten butu rojus.
 49 Parašė Primo, 2010 02 06 12:39
Man su lietuviu kalba butu sunku - as gi nuo pirmos klases mokausi rusiskoje mokykloje.
 50 Parašė jusciokas, 2010 02 06 13:16
ir vis dėlto čia bus balaganas, kol necentralizuos olimpiados. Juk nevisada gerų matematikų skaičius priklauso nuo rajono gyventojų skaičiaus. Mūsų rajonas turi vieną vietą visoms keturioms gimnazinėms klasėms. Ir atsirado jame toks vaikinas, kuris 25 surinko. Tai ką dabar daryt tiem, kas 24 ar 23 surinko (tokių buvo 4 ar daugiau)?? Tampytis po Matulionius, ŠU ir t.t. Keista tvarka, bent jau man...
 51 Parašė elena, 2010 02 06 13:38
Esme ta, kad skiriasi ir vertinimas. Vilniuje galima teigti, kad yra daugiausia metematiku. (ta rodo sverbiausia olimpiada- respublikine), o 25 ar 23 taskus surenka vos keli, taip yra ne todel, kad skitrtusi lygis, o todel, kad skiriasi vernimo priekabumas. Kai kur gauni atsakyma ir jau 5 taskai, kitur, gali su geru atsakymu ir apskrita 0 gauti. O del trankymosi po olimpiadas: jei tingisi varyti i universitetines, tai gal ir i respublikine tingesis? (pvz VPU olimpiada yra tikrai ne prastesne nei respublikine, grazus uzd., geras vertinimas ir pan.)
 52 Parašė to jusciokas, 2010 02 06 14:20
pritariu elenai, jei jau nenori trankytis po matulionius ir SU, tai tau tiek ir patinka ta matematika...
 53 Parašė KatyaM, 2010 02 06 17:19
to Primo: Nuo Vilniaus pagal miesto olimpiados rezultatus pateko 4 žmonės, surinkę visus taškus. Su 22-23 taškais net nebuvo ko tikėtis; jei siųstų su tokiais rezultatais, tai ,pvz., 10 klasėje turėtų važiuoti visos I-III vietos.
 54 Parašė Karolis, 2010 02 06 20:35
Na, pritariu kad turetu but centralizuota matematikos olimpiada, nors man siais metais tai tikrai pakistu koja. Dabar as vaziuoju i sekanti etapa, nors tasku tikrai nera daug.
 55 Parašė Karoli, 2010 02 06 23:14
Kiek tasku?
 56 Parašė Karolis, 2010 02 07 01:15
18
 57 Parašė iievute, 2010 02 07 17:04
VPU bentjau man tai nėra gražūs uždaviniai, o daug sunkesni nei respublikinėj. Ir požiūris dėstytojų - komentatorių į dalyvius siaubingas. Ten psichologiškai smugdo labai, bent jau man taip atrodo. Ir visdėlto jei būtų centralizuota iki galo neiškiltų tokių problemų ir nusivylimų...
 58 Parašė cashaz, 2010 02 07 17:49
ievut idomu man labai pasidare kas ten taip smugdo tave psichologiskai?:) o del uzdaviniu tai tikrai graziu uzdavinuku nemazai ten su SU ar matulionke net nera ka lygint, bet lengvesni siek tiek nei respublikinei
 59 Parašė blah, 2010 02 11 18:09
beje, Siauliu olimpiada persikele i si sestadieni...
 60 Parašė ..........., 2010 02 12 19:06
kodėl iš Kretingos 4 varo? nu cia pz kokia nesamone
 61 Parašė Garbanius, 2010 02 12 20:18
o kas 4 varo iš kretingos? kelintokai?
 62 Parašė iievute, 2010 02 12 20:42
cashaz, mane tai smugdo, na bent 9 klasej tai labai labai smugde destytoju poziuris i visus dalyvius :)
 63 Parašė cashaz, 2010 02 12 21:35
o kaip mzdg pasireiskia tas ju poziuris? 
as del to klausiu nes man tai jie kaip tik praeina, tokie nepasimete diedanai:D
 64 Parašė bachukas, 2010 02 13 18:06
Iš Kretingos 4 varo, nes 3 pernai prizinę vietą ėmė.
 65 Parašė iievute, 2010 02 13 19:34
aj net nemoku pasakyt. man tai lb sunku buvo po olimpiados ir isvis noras dirbt praejo. Nors ir neblogai tada pasirodziau bet po uzdaviniu aptarimo jauciaus visiska nemoksa
 66 Parašė to 65, 2010 02 13 20:47
po VPU buna uzdaviniu aptarimas?
 67 Parašė iievute, 2010 02 14 09:45
buna iskart po sprendimu visi suseda vienoj auditorijoj ir aptariami uzdaviniai
 68 Parašė elena, 2010 02 14 10:10
na juk nebutina ten eiti, beje, pirmakart girdziu, kad ka nors ten smugtytu. Taip, pasitaiko, kad jie kartais paplepedavo, bet ten labai draugiskai ir tikrai nieko neizeidzianciai, na o jei tai smugdo, tai labai jau trapi psichika. Jei per aptarimus jautiesi kvailai, tai neturetum jaustis ,,smugdomas", o tiesiog turetum jaustis nepakankamai pasiruoses, kas turetu paskatinti daugiau pasiruosti, o ne mesti viska, kas tik vos pabandzius nepavyksta. Taip zmones ir tampa gerais olimpiadininkais, labai megdami matematika is reikalaudami is saves tik daugiau ir daugiau. 
Del Kretingos, taip, ten yra nemazai priziniu vietu, todel ir ima daugiau. Visgi man neatrodytu, kad tai turetu ka stebint, Kretinga, nors yra ir mazesne, turi puiku mokytoja, ir metai is metu Kretingos matematikai sluosto nosi Siauliam, Paneveziui ir kitiem daug didesniem miestam (bet ne Vilniui!)
 69 Parašė Elenai, 2010 02 14 14:02
Turiu viena pastebejima-daug ka lemia mokytojas, pakliuvai pas toki, kuris domisi olimpiadomis ir kt-tau gerai, mano mokytoja puikiai paruosia egzaminams, bet tik tiek... Taciau universitete viskas issilygina elena, ir nesvarbu ar tu is panevezio, ar tu is vilniaus,,,
 70 Parašė to 69, 2010 02 14 21:27
niekas neissilygina. beto dauguma geru olimpiadininku nestos i lietuvos universitetus.
 71 Parašė tarp kita ko, 2010 02 14 22:26
tapti geru olimpiadininku - tai dar tik pirmas zingsnelis ir gerai, kai mastyti galva mokytojas nuo mokyklos pradeda mokinti. 
PS: tokios merginos kaip Elena varda siulau is didziosios rasyt ;]
 72 Parašė to 71, 2010 02 15 02:01
kaip nori tegu tai rašo. Kad matkės olimpiadininkė, tai dar nieko nereiškia.
 73 Parašė Ieva, 2010 02 15 12:04
gal kas zinot 12oku ats uzduociu kurios buvo siauliuose vasario 13? ;)o gal kasnors zinot kur sudeta su visais sprendimais nete galetu buti? ;))
 74 Parašė Justas, 2010 02 15 13:50
Jo, man tas pats klausimas kilo 9tokų ats kur rasti. sake www.su.lt , bet ten nieko neskelbia
 75 Parašė Ieva, 2010 02 15 14:03
nesamone. mirstu is smalsumo, o niekur nerandu ats..... ;/
 76 Parašė Ievai, 2010 02 15 16:02
O nenori savo gautų atsakymų čia parašyti? O po to jau būtinai kas nors pasakys ar gavo tiek pat ar ne...
 77 Parašė Ieva, 2010 02 15 16:24
as ir sprendimu noriu :D man vien ats istikruju nepakanka. nes kaikuriu tik po puse issprendziau ir idomu ar bent kiek ideja sprendimo tinka.ir idomu kiek tasku gauciau bent apytiksliai:D va kame esme :D
 78 Parašė 51m15, 2010 02 15 20:01
bet pripazinkit- 11-oku uzduotys pernelyg lengvos siemet...
 79 Parašė 51m15, 2010 02 15 20:03
beje, rezultatai turetu buti cia po savaites ar dvieju... http://ik.su.lt/~gpikcil/mif/index.php?section=3
 80 Parašė to 51m15, 2010 02 15 20:40
Pritariu, nustebau net siais metais :)
 81 Parašė elena, 2010 02 15 21:04
man tai kiek baisu del 11kl uzduociu: kiek klausiau vienuoliktoku, visi po valandos ar keliu viska pabaige ir isejo. Atsakymai visi sutampa, sprendimo budai taip pat ir kalbu ne tik apie matematikus, kurie beveik visada viska isprendzia. Itin pralinksmino geometrinis 11kl 5uzd. Ji gal trecia karta teko spresti. O vat 12 kl tai pavydziu: 4 uzdavinys atrode itin idomus. Beje, 9kl man taip pat uz 11kl idomesne atrode. Kaip jums?
 82 Parašė cashaz, 2010 02 15 21:32
suintrigavo pamatyt uzduotis:D:D papostinkit 11toku geometrini kas nors
 83 Parašė elena, 2010 02 15 21:40
duotas trikampis ABC, kurio pusiaukrastine, ir aukstine is kampo A dalija kampa A i tris lygias dalis, rasti trikampio kampus.
 84 Parašė cashaz, 2010 02 15 22:20
ohohoho:D:D:D nu tikrai toki det i olimpiada(svelniai tariant) nelabai apgalvotas zingsnis, nes tikrai gerai zinomas uzdavinys
 85 Parašė cashaz, 2010 02 15 22:27
sekanciais metais galima tiketis kazko pansaus: irodykite sinusu teorema:D
 86 Parašė to 79, 2010 02 15 22:47
o kodel taip negreit? netikiu kad tiek ilgai laukt reikia...
 87 Parašė 51m15, 2010 02 16 10:14
tipo raso kad neiveltu klaidu ir del bereikalingo skubejimo...
 88 Parašė Ieva, 2010 02 16 10:42
o uzdaviniu sprendimu net nete nepaskelbs?
 89 Parašė Greta, 2010 02 16 12:42
o kaip 12-okams? Irgi viskas lengva pasirodė? Kiek yra viską padariusių?
 90 Parašė elena, 2010 02 16 14:51
kad ir kokie ,,originalus" butu Siauliai, vienas Matulionio uzdavinys nunesa viska: irodykinte, kad trikampio krastin4 visada mazesn4 uz to trikampio pusperimetri. Sito uzd niekada nepamirsiu XDDDD
 91 Parašė Ieva, 2010 02 16 15:05
na vienas uzdavinys tai buvo 12oku, kuris tikrai baisiai lengvas buvo. bet kaip paklausinejau tai ir to kaikurie nepadare... : reikejo nustatyti kas daugiau ar 2(700uoju) ar 5(300uoju) tai krc labai sunku suskaiciuot kas daugiau ar 2 septintuoju ar 5treciuoju. super sunkus uzdavinys...... ir uz ji 3 balai buvo... juokas ima man :D
 92 Parašė elena, 2010 02 16 16:55
bet trigonometrinis tai geras, nesiskuskite, bent diferencijuos normaliai
 93 Parašė Greta, 2010 02 16 17:07
Tai niekas ir nesiskundžia, tik 12-okai kažkokie neaktyvūs :)
 94 Parašė KatyaM, 2010 02 16 19:01
Kas tikrai neaktyvūs - tai 10okai! Bent kažką galite parašyti apie 10 kl. užduotis? Man pasirodė, kad buvo nelb sunku, tik kad vis tiek nesisekė - vieno uždavinio neišsprendžiau...:/
 95 Parašė marijo593, 2010 02 16 20:18
ŠU 10kl. Mano gauti atsakymai 
1. [(a^4n)-1]/(a-1) 
2.540 m^3 
3.kai a=0 
4.ax^2+bx+c+(b^2-4ac)^0.5 
5.60,120,120,60
 96 Parašė marijo593, 2010 02 16 20:25
ŠU 10kl. Mano gauti atsakymai  
1. [(a^4n)-1]/(a-1)  
2.540 m^3  
3.kai a=0  
4.ax^2+bx+c+(b^2-4ac)^0.5-a 
5.60,120,120,60
 97 Parašė 51m15, 2010 02 17 17:05
visgi neprireike 2 savaiciu- jau yra rezultatai... 8]
 98 Parašė anonimas, 2010 02 17 18:00
kada matulionio rezultatai povelniu? ka jie ten taip ilgai taiso...
 99 Parašė 98-tam, 2010 02 17 18:24
jo, dėl Matulionio labai sutinku. Kažkokia nesąmonė, nė už ką nepatikėsiu, kad iki šiol taiso...
 100 Parašė bla, 2010 02 17 19:09
man ner ka daryt..antro turo uzduotis buvo per lengvos, trecio bus per sunkios:D
 101 Parašė elenos, 2010 02 17 19:28
logine klaida: nera ka daryti ir is to seka, kad bus per sunkios. Priesingai, jei uzduotys per sunkios, tai pats laikas pradeti ruostis ir bus ka veikti ;]. Taciau siaip patariu nenurasyti vpu olimpiados: jos lygis tik siek tiek skiriasi nuo respublikines, tad bus puiki treniruote ir tikrai, manau, bus ka veikti. Del Siauliu, tai ka padarysi, visokiu olimpiadu buna, visokiu ir reikia XD
 102 Parašė Marius, 2010 02 17 19:38
Kur tie rezultatai?
 103 Parašė Mariui, 2010 02 17 20:36
http://ik.su.lt/~gpikcil/mif/files/resourcesmodule/@random4b558818ea85b/1266417249_Rezultatai_2010m.pdf
 104 Parašė elena, 2010 02 17 20:57
aciu!!!! pf.. uzkniso, vel 19, ziauru
 105 Parašė Marius, 2010 02 17 21:05
Aš ir 19 =)
 106 Parašė to elena, 2010 02 17 21:27
tai cia labai blogai?
 107 Parašė 107, 2010 02 17 21:33
18 taškų. Norėčiau patekt.
 108 Parašė elena, 2010 02 17 22:42
to 106: blogai, nes nera progreso, 
to 107: 100% patekai, nes auksciau buve jau yra pateke ir ima po ~3 is kurso, neskaiciuojant jau patekusiu
 109 Parašė to 108, 2010 02 17 22:46
o jei devintoku tik antra vieta yra patekusi (antru vietu dvi, pirmu viena, o treciu trys) tai kiek paims i respublikine? 2 ar 5?
 110 Parašė bachukas, 2010 02 18 18:14
Jie gal skaityt nemoka, kad mane prie ne tos mokyklos užrašo? 
Šiaip keista, kad tik 2 mokiniai maksimumą surinko iš vienuoliktokų.
 111 Parašė elena, 2010 02 18 18:21
nenusimink Benai, cia matematikai, o ne filologai, todel ir nemoka skaityti. Man tai dar nebuvo metu, kad nebutu vardo ar pavardes su klaida neparase XD. Del maksu, tai butu keista, jei ju butu labai daug, tai ir nuima uz neaisku ka. Visgi tikiuosi, kad cia dar ne galutiniai ;]. Devintoku teoriskai turetu imti 3-4, bet gal ir daugiau paims
 112 Parašė bachukas, 2010 02 18 20:59
Apeliuosies? :)
 113 Parašė KatyaM, 2010 02 18 21:55
Mano vardą irgi neteisingai parašė... Vėl... Net jau įpratau, kad turiu normalų ir olimpiadinį vardą:)
 114 Parašė KatyaM, 2010 02 18 22:00
Mano atsakymai (10 kl.) beveik tokie patys, tiktai N.4 gavau ax^2 + bx + c + sqrt(b^2 - 4ac) - a.
 115 Parašė Gal kas, 2010 02 18 23:28
Elena, gal gali parasyti kokius mazdaug atsakymus gavai siauliuose? Nematau niekur su.lt idetu ju, idomu mazdaug suzinot butu :$
 116 Parašė elena, 2010 02 19 17:27
aisku, tik , bijau, galiu kazka supainioti, nes gan senai cia viskas buvo: 
1. 2:1005 
2. 8^32
 117 Parašė elena, 2010 02 19 17:29
2. 8^32 
3. 8 ; 12,8 ; 12.8 ; 8 
4. +-6;+-5 (keturi variantai) 
5. 90;30;60
 118 Parašė elena, 2010 02 19 17:30
niekaip nesugebu iki galo parasyt xd : 
2. 8^32 maziau uz 28^23
 119 Parašė MrModern, 2010 02 19 17:59
Mano ir tokie.
 120 Parašė ehh, 2010 02 20 20:23
Mano sprendimai turbut neitiko =\ ir dar visiskai ziopla klaida padariau 4tam, su minusais neirasiau :o
 121 Parašė hmm, 2010 02 20 20:26
Gal galetu kas 3io sprendima parasyt bent apytiksli? :$ 
buciau labai dekingas :)
 122 Parašė elena, 2010 02 20 21:01
paimame kad paraboles virsune yra (0;tilto auksciausias taskas), na tada ox asis parabole kerta taskuose (+-60;0). turint 3taskus koordinaciu plokstumoje elementaru surasti paraboles lygti. Tada paskaiciuojame paraboles reiksmes, padalijus tilto ilgi i sesias dalis (nes i tiek daliu padalija tilto galai ir penki stulpai). tai yra f(-40); f(-20); f(20) ir f(40). aisku galima imti, kad virsune yra ir kur nors kitur, bet tai nekeicia sprendimo budo
 123 Parašė hmm, 2010 02 20 23:39
O ta elementarioji paraboles lygties radimo dalis turbut neieina i matematikos kursa
 124 Parašė hmm, 2010 02 20 23:40
123 posto papildymas :D : 
iki 12tos klases?
 125 Parašė cashaz, 2010 02 21 00:03
nu lygciu sistemas turbut 9 klasej net moko...
 126 Parašė hmm, 2010 02 21 00:15
Ok daejo ;)
 127 Parašė MATULIONIS, 2010 02 22 23:27
YRA REZULTATAI 
http://fmf.ktu.lt/Matulionis/index.php?do=part&task=res
 128 Parašė gute, 2010 02 23 16:07
YRA ŠIAULIŲ REZULTATAI
 129 Parašė anonimas, 2010 02 23 17:17
jus abu veluojat (ypac 128) :D nevykeliai :D
 130 Parašė niekas, 2010 03 07 21:30
nerandu saves ;DD esu is jurbarko, desimtoke maciau, tai gal is jurbarko tik is 10 klases siuncia?

Vardas:
Komentaras:

Apsaugos kodas:* Code

* - prieš siųsdami nepamirškite įvesti kodo, skirto apsaugai nuo SPAMO (internetinių šiukšlių)

 
Kitas >

Atsitiktiniai filmukai

prisijunk


< Kovas 2010 >
P A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

spausk čia

Advertisement
Advertisement
Advertisement

draugai

Advertisement

apklausos

Ar atidelioji darbus?
 

naujausi nariai

• vaiva
• queenaxxx
• tolaipner
• monsi
• rokaas

gimtadieniai

gore Šiandien!
Vytoks Šiandien!
ewassh Šiandien!
Aurelija.V Šiandien!
Česnavičius Šiandien!
Pasras Šiandien!
Rimantas Šiandien!
dabarnesugalvoju Šiandien!
Valė Šiandien!
mergichka Šiandien!
Klaudas Šiandien!
grafajtee Šiandien!
Raya Šiandien!
egliuxxx Šiandien!
Diamond Šiandien!
Vytautė Šiandien!
Voverė Šiandien!
GreenGirl Šiandien!

šiuo metu naršo

Dabar naršo 48 svečiai(-ių) ir 6 regist. vartotojai(-ų)
qaz
Svaika
monsi
Wrinkle