Menu Content/Inhalt
Titulinis
 
Ir štai II etapo užduotys bei atsakymai! + REZULTATAI Spausdinti El. paštas
Įkėlė Paulius L. Tamošiūnas   
2010 01 22
Ilgai laukę, sulaukėt, jaunieji chemikai! - žemiau rasite atsakymus.

9 kl. | užduotys | atsakymai |
10 kl. | užduotys | atsakymai |
11-12 kl. | užduotys | atsakymai |
Pirmeji rezultatai (nuolat atnaujinama).

Nesikrimskit, jei ir nepasisekė - svarbiausia noras sužinoti ką nors nauja! O geriausi jau vienu žingsniu arčiau Tokijo ar Gioteborgo!





  Komentarų skaičius (296)
 1 Parašė o yeah, 2010 01 22 16:47
fainai pasiautem mazeikiuose su oranziniais. buvo cool. labai jums aciu, ir uz ledus su azotu taip pat:)
 2 Parašė a, 2010 01 22 16:53
na tai kaip sekesi sioje olimpiadoje? kiek mazdaug tasku tikites? :) (11-12kl)? as pasiskaiciavau, kad ant puses turetu buti, daug zioplu klaidu, neisiskaitymas i uzduotis ir siaip man asmeniskai laiko pritruko :D
 3 Parašė thevytas, 2010 01 22 16:56
Kiap 9tokams sekėsi aš surinsiu apie 15-17 Taškų
 4 Parašė modestas, 2010 01 22 16:58
Buvo gan sunku, ir daug zioplu klaidu padariau, tai net neskaiciuosiu balu per daug geda :)
 5 Parašė thevytas, 2010 01 22 16:59
Jei rašot kaip sekėsi būkit geri nurodykit klasę
 6 Parašė Emis, 2010 01 22 17:01
~98t., 11 klasė, Klaipėda \m/ 
 
ne taip apskliaudžiau rūgšties konc. išraišką tam uždaviny su dimerizacija -.-
 7 Parašė Vandenis, 2010 01 22 17:02
Kiek grybo pripjoviau, net baisu žiūrėt : D
 8 Parašė rytis, 2010 01 22 17:03
mano 12 klase 97 tai tikrai.
 9 Parašė E, 2010 01 22 17:04
Žiaurus fail man :D 9 klasės 3 uždavinio sąlygą beskaitydamas, kad mmol yra mol, tik su klaida atspausdinta. Skaičius gerus gavau, tik esmė tame, kad prie tų skaičių parašyta mol, o ne mmol, tai taip išeina, ir visas sprendimas perniek :D
 10 Parašė cya, 2010 01 22 17:07
Man buvo gana sunku ir siaip nesamoniu prirasiau. damn. bus apie 12 tsk. :
 11 Parašė lol, 2010 01 22 17:13
kiek mazdaug reiketu surinkti tasku vienuoliktokui kad pakliutu i respulikine, sprendziant pagal ankstesnius metus??
 12 Parašė geda, 2010 01 22 17:19
visiskai nusisvaigau, 1 tik teisingai:(
 13 Parašė Eva, 2010 01 22 17:34
As tai tik sprendimus perskaiciau.. it po to kazkaip ir nesinori tasku skaiciuot.. svarbiausia kad nebutu maziau nei 5 :D o siaip tai 9 klase nelabai sunku buvo..
 14 Parašė Wrinkle, 2010 01 22 17:43
Ką tik pastebėjau, kad dešimtos klasės antrą uždavinį paskaičiavau per vieną parą, o ne per tris. Ups.
 15 Parašė aha, 2010 01 22 17:49
Taip, wrinkle, aš irgi. :D
 16 Parašė Lukas, 2010 01 22 18:03
Ech, apie 45 tšk tik. 11kl
 17 Parašė Primo, 2010 01 22 18:12
9 klase, viska puikiai issprendziau; net nelabai sunku buvo=)
 18 Parašė Sophie0412, 2010 01 22 18:13
Ech...Nemanau, kad daug prisirinkau. 10 klasė. Beje, nors supratau kas yra chemijos olimpiada :)
 19 Parašė maly, 2010 01 22 18:23
ai kai grizau namo susigrauziau kaip nezinia kas, paskaiciavau kad apie 30tasku (12). Nebuvo sunku, bet maziausiai 10tasku praradau ant paciu paprasciausiu, dievuzel aldehido nepastebejau, kokia geda negaliu.
 20 Parašė lapuhas, 2010 01 22 18:46
ei 9 klases per sunku 
Kaip kosmosas .Greit niekas neis į tą chemijos olimpiadą. Mes juk ne studentai.Atsibuskite.
 21 Parašė ledas, 2010 01 22 18:47
Pritariu sunkus buvo 9 klaseje net norą atmušė į olimpiadą chemijos eiti kitais metais. Tikrai tikras kosmosas.
 22 Parašė Pasimetes, 2010 01 22 18:49
9 klase 16.4 tasko ar yra sansu uzimt prizine vieta Vilniuj, papult 5 respublikin3?
 23 Parašė ledas, 2010 01 22 18:54
ei tu pasimetes gal tu kartais mokaisi namie viresnių klasių kursą kad tu tiek daug surinkai
 24 Parašė kudlius, 2010 01 22 18:56
O aš pritariu įdėjai kad chemijos olimpiada daroma per sunki. Manau kad reikia lengvinti .Kas už prisijunkite. Gal mus ten išgirs ir kitais metais bus žmoniška.
 25 Parašė ledas, 2010 01 22 18:57
aš kudliukui pritariu per sunku ypač 9 klasė. reik lengvinti.
 26 Parašė lapuhas, 2010 01 22 18:59
aš irgi pritariu kudliukui chemijos olimpiada per sunki kitais reik lengvinti o tai Lietuvoje tuoj niekas nebesimokys chemijos . Jau ir taip mokykloje šis mokslas daugumai paukščių kalba.
 27 Parašė Wrinkle, 2010 01 22 18:59
Tai tam ir daroma sunki, kad paaiškėtų, kas kaip suvokia tam tikrą uždavinį, o ne tiesiog galėtų išspręsti jį, nes sprendė klasėje. Juk ne spręsi kiekvieną dieną vis tą patį, reikia ko nors naujo. :) Nesisielokite, bus dar olimpiadų. :)
 28 Parašė 12, 2010 01 22 18:59
bent jau 11-12 klases uzduotys buvo tikrai lengvos, kai kurios net juokingos, kalbu apie organine chemija :)
 29 Parašė Armandas, 2010 01 22 19:00
Pesimistas-> nesvarbu kelintas tu busi Vilniuje, bet kaip pasirodysi apskritai Lietuvoje, palei tai spres.. Anais metais buvo gan lengvios uzduotys 9klasiai. 
 
10klase Vilnius ~16tasku
 30 Parašė Vandenis, 2010 01 22 19:00
Nieko sunkaus nėra, reikia mąstyti. Aišku, papildomų žinių reikalauja, ne mokyklinio 9 klasės kurso, bet gi atėjote į olimpiadą..
 31 Parašė Wuki, 2010 01 22 19:02
Man irgi atrodo, kad 11-12 kl nebuvo lb sunkios užduotys. O tie, kas skundžiatės, kad sunku buvo, tai pykit nepykę, bet manau kad respublikinėj dar ne tokių užduočių būna, o čia juk atranka.
 32 Parašė "chemike", 2010 01 22 19:09
surinkau apie 40 tasku (12k.) labai prastai, bet guodziuosi kad tai paskutine olimpiada. sveikinu visus isgyvenusius olimpiada!
 33 Parašė Dalyvis 10-okas, 2010 01 22 19:13
Užduotys "įkandamos". Surinkau, mano skaičiavimais, apie 12.5 taškų. Kokių dar rezultatų iš 10okų buvo?
 34 Parašė chamikas, 2010 01 22 19:15
33, is kur busi?
 35 Parašė , 2010 01 22 19:18
tik nereikia verkti kad per sunkios uzduotys, svarbu ne per lengvos :) nes dabar bent matysis kas geriau supranta chemija o kai 20 zmoniu surinks maksimuma tai galesi tik speliot kas butu isprendes sunkesnes o kam cia buvo riba (siaip 10 klase vilnius ~14 tsk.)
 36 Parašė Primo, 2010 01 22 19:20
Kas ten is 9-oku pasake kad persunku buvo?! 
Nieko tokio! Be to, ko jus norit, kad viskas butu 2*2=4?!
 37 Parašė Kristė, 2010 01 22 19:23
apie 80 gal turėtų būti :J 11kl
 38 Parašė Simona, 2010 01 22 19:29
Jergau, dabar visi sako, kad per sunku, pritariu, 9 klase buvo sunki, nes tai ka mokinies mokykloj, yra absoliuciai bevertis dalykas tokioj vietoj. Bet nepykstu ant saves, nes mokytoja pasake tik pirmadieni, o ir kai paklausiau, ar ka ruostis, tai pasake, kad ne. Taip, kad nueiti galejo ir dvejetukininkas, jei buciau sirgus, toks pat rezultatas butu buves. 
Primo- maciau, kaip devintoke skaito knygute "i egzamina- be baimes". normalu cia? manau, kad devintokas turi moket tiek kiek turi, tai ka parasei, moka ir pirmokas.
 39 Parašė To Primo, 2010 01 22 19:29
Aš irgi manau, kad buvo per sunku 9tokams, net chemijos mokytoja tai pripažino, tai gal ir neturi būt lengva kaip du kart du, bet manau, kad šitos užduotys buvo tikrai per sunkios :)
 40 Parašė we, 2010 01 22 19:37
pernai devintoku irgi gan sunkios buvo
 41 Parašė Plungiskis, 2010 01 22 19:39
Plunges 10 ir 12, kiek tsk surinkote?
 42 Parašė asdf, 2010 01 22 19:49
nebuvo tokie sunkus tie 9-toku uzdaviniai, tikrai nemanau kad reiktu lengvint
 43 Parašė pliumbum, 2010 01 22 19:55
man bent jau buvo 11-12kl uzduotys tikrai sunkios,nors gal kazkas ir iveikiama.Paskutinio pratimo junginiai tai nzn..zodziu supratau,kad negalima pritaikyti jokiu mokykliniu taisykliu,reik tiesiog isgavlot,kas su kuo turi reaguot..
 44 Parašė thevytas, 2010 01 22 19:56
Visos lengvos buvo uzduotis (9klasė, tik vienoj žiauriai susimoviau per giliai mąatydamas. Dabar sėdžiu namie ir verkiu :).Kas sakot per sunkios užduotys supraskit jog tai olimpiada, ji ir atsijoja, kas atėjo su mokyklinėm žiniom, o kas pasiskaitė. Aš pavyzdžiui ruošiausi nuo rugsėjo vidururio ir tai neaišku ar prizinę užimsiu. (vilnius)
 45 Parašė Kristė, 2010 01 22 20:23
Jetus.. gal laikas suprasti kad olimpiada tai ne mokyklos kursas.. :J 
11-12 tai nelabai patiko šiaip.. Daug neorganinės, daug skaičiavimų ir užduotys lengvos.. bet kiek mačiau tai devintokams dešimtokams neblogos buvo :J
 46 Parašė Kabliataškis, 2010 01 22 20:29
Sunki olimpiada buvo :D ale įdomi, vertė pagalvot :D man patiko
 47 Parašė Pliumbum, 2010 01 22 21:08
Tai butent,olimpiadai reik specialiai ruostis,arba tureti gabumu.Nors del savokos "gabus" irgi galima butu aiskintis.
 48 Parašė irenica, 2010 01 22 21:13
10kl. Uzduotys idomios, bet kai kurios is ju ganetinai sunkios. Lengviausiais sekesi 3, 4, 5. 2 - fail. Maziausiai tasku uz 7, o pas mus jos beveik niekas neissprende. 1 neissilygino lygtis. 6 painus. Beje atsakymu dar neziurejau, reikes tai tuoj pat padaryti. Siaip galvoju bus 10t. is 23, jei ne maziau:( Mokytoja po olimpiados pasake klaidas, todel daug ir nesitikiu
 49 Parašė irenica, 2010 01 22 21:21
Pradedu galvoti, kad nebus ir tu 10t. ... Nors siaip ruosiausi labai daug ir stropiai, nuo gruodzio vidurio
 50 Parašė traumuotas, 2010 01 22 21:29
nesamone, as gavau tik 11toku 4 pirmas uzduotis :( labai lievai, sumove man viska toji lavoriskiu mokykla :((((
 51 Parašė hee, 2010 01 22 21:37
kaip manot, kada rezultatai?;D
 52 Parašė Simona, 2010 01 22 21:39
gal kas numanot, kada rezultatus gales skelbt. nelabai tikiuos ka uzimt, bet kai siauliuose buvo tik dvylika 9-oku, tai... idomu paziuret, kas kokia vieta paeme. ;DD
 53 Parašė hee, 2010 01 22 21:45
nu kai kartais I vietų būna 2, II ir III trys, yra šansų:DD
 54 Parašė Laura, 2010 01 22 21:45
Aciu, oranziniai, uz linksmai praleista laika siandien :)
 55 Parašė Ana, 2010 01 22 22:17
12,5 tasko...na mazdaug...as 10 kl.
 56 Parašė Sima, 2010 01 22 22:26
as irgi
 57 Parašė Montekatin, 2010 01 22 22:31
Nenorekit gaut elementariu uzdaviniu su kokiais tirpalais arba tanki apskaiciuot. Tikrai ne visose uzduotyse reikia kazkokiu labai ypatingu ziniu, aisku kazka paskaityt gerai butu pries einant.  
Paskutine mano olimpiada :) tikrai geri atsiminimai turetu palikt. Buciau ruosesis, tikriausiai butu pavyke prizine paimt, o dabar nezinia kaip bus. Kvaila klaida su superoksidu ir is 14 tasku dabar bus max 5. O is viso gal kokie ~55 taskai, jei nenuims tasku uz apvalinima ir nevisai tikslius atsakymus.
 58 Parašė mmm, 2010 01 22 22:44
"o ir kai paklausiau, ar ka ruostis, tai pasake, kad ne." 
Negi absoliučiai VISKO gyvenime klausiat mokytojo?
 59 Parašė mmm, 2010 01 22 22:47
"Mes juk ne studentai.Atsibuskite." 
Visi atsibudę. Žinom. Studentai dar žioplesni.
 60 Parašė mmm, 2010 01 22 22:49
"Jau ir taip mokykloje šis mokslas daugumai paukščių kalba." 
Pauksciu bedos. Chemijos olimpiada ne jiems.
 61 Parašė pirmokas, 2010 01 22 22:54
fignia 9 kl. gal nr 4 idomesnis. visi kiti tai paprastuciai...
 62 Parašė sunrise, 2010 01 22 23:44
man tai 11-12kl užduotys patiko :) pasirodziau nepuikiai.. nezinau nei kiek tasku dar.. bus nedaug.. bet buvo idomu :) ir nemanau jog per sunku.. manau buvo tokiu kuriem cia viskas buvo kaip kad rasėt 2*2..
 63 Parašė vidutiniokas, 2010 01 22 23:46
manau, reiktų šiek tiek palengvinti užduotis, juk čia rajoninis, ne respublikinis turas.
 64 Parašė normalus, 2010 01 22 23:49
Viskas čia normaliai su tom užduotim. Čia rajoninis-mietinis turas. kas užims geras rajone ar ką nu tai ir pateks gal.
 65 Parašė Optimiste, 2010 01 23 09:22
esu 12-oke, surinkau apie 30 tasku :) bet neliudziu, nes praeita karta (devitoj klasej) surinkau viso labo 1 taka is 20 gal :DD siaip uzduotys nebuvo labai sunkios, bet patingeju isigilinti ir gerai isspresti :) tikiuosi, kad mokytoja nepyks ant manes :D
 66 Parašė kami, 2010 01 23 11:22
Gavus užduotis 10kl tai kažkaip galvojau kad lengva bus.. Na jo, tik ką atsakymus peržiūrėjau tai manau ir pusės taškų nesurinksiu : D Didžiausia klaida kaip ir daugelio, manau, išsiblaškymas, neįsiskaitymas į užduotį : / Bet nieeeeeko, kitais metais veršiuos į olimpiadą, gal tada pasiseks : D
 67 Parašė nzn, 2010 01 23 11:35
sweiki , as 12kl man tai uzduotys buwo lb sunkios ;D kai pirma spresdamas uztrukau walanda tai norejau eit lauk ;D bt galwojau dar pabusiu ;) ir esu patenkintas 3wieta ;D  
nors wos ketwirtadali tasku tesurinkau  
zinoma olimpijada yra olimpijada nezirskit kad cia per sunku (nu man irgi kitur atrode kad cia wejai wisokie bt nereik skustis reisks nesi toks ahuenas chemikas ;) )
 68 Parašė we, 2010 01 23 11:38
o is kur rezultatus zinai?;O
 69 Parašė I'm, 2010 01 23 11:44
taigi mokytojai iškart taiso, tai gal jau pasakė jam kokią vietą užėmė. Taip tą pačią dieną sužinoti galėjo.
 70 Parašė we, 2010 01 23 11:47
Vilnius aisku vienas paskutiniu bus paskelbtas;D
 71 Parašė Primo, 2010 01 23 11:59
Ha! Vilnuje 1 vieta uzemiau=)! (9 klase)
 72 Parašė to mmm, 2010 01 23 12:02
VISKO mokytoju ir nepaklausi, kai jie patys net nesupranta, kaip ismokyti vaiku chemijos. manau, kad rezultatai priklauso nuo mokytojo ir pamokines veiklos, maniske tai... beje, kaip pasiruosti, kai duoda 4 dienas, o tau fizikos olimpiada po savaites... lengva? iskalti ir fizikos 12-oku kursa, ir chemijos...nemanau. !
 73 Parašė to Primo, 2010 01 23 12:03
kaip suzinojai? ;D
 74 Parašė Primo, 2010 01 23 12:04
Is mokytojos=) ka tik paskambinau=)
 75 Parašė to Primo, 2010 01 23 12:06
Sveikinu. ;D joo. maniske tai kazi ar zinos, jai ten masina sugeda, tai net neatveze sunaus i olimpiada xD
 76 Parašė Primo, 2010 01 23 12:08
o.O Vadinasi nedalyvavai? 
Aciu...
 77 Parašė Oooo, 2010 01 23 12:10
O sūnus pats nemoka nuvažioti....
 78 Parašė Bicas, 2010 01 23 12:11
11 klase , tasku surinkau ** (betkox skaicius ->>>NEDAUG) , bet vilciu neprarandu nes buvo tik 10 , vienoliktoku :D
 79 Parašė to Primo, 2010 01 23 12:18
dalyvavau. as nesitariau, kad mane nuveztu, tai pati nuvaziavau.. ;DD bet vienu konkurentu sumazejo xD 
 
to Oooo 
matyt nlb... ;D pati nustebau suzinojus... ;D
 80 Parašė Klausimelis, 2010 01 23 12:20
Gal zinote kada internete bus paskelbti rezultatai?
 81 Parašė Primo, 2010 01 23 12:20
Yup, yup, hooray!
 82 Parašė Grrr., 2010 01 23 12:29
O as 10oke surinkau isvis labai mazai tikriausiai (nes sprendziau visai ne tokiais budais,kurie pateikti ir gal pora atsakymu sutampa)...Bet ir nesigailiu-mokytoja pasake pries pora dienu apie dalyvavima,o apie pasiruosima kazkoki nebuvo ne kalbos.Tai per daug ir nesijaudinu.Sveikinu tuos,kuriems pasiseke:))
 83 Parašė thevytas, 2010 01 23 12:47
Primo gal gali pasakyt kiek taškų 3 vieta vilniuj surinko (9 klasė) arba prizininkų pavardes. Visiems labai padėtum, nervintis nustotu :)
 84 Parašė 1, 2010 01 23 12:57
http://burgis.lt/aciu-mokytojai
 85 Parašė thevytas, 2010 01 23 13:02
Kaune tiek mažai tašku surinko 9 tokia. Oho. Gal kas vilniaus rezultatus (bent taškus kiek 3 vieta surinko) žinot?
 86 Parašė Primo, 2010 01 23 13:12
Gaila, bet nezinau, kiek tasku visi surinko=( 
Zinau, kad pirma vieta gavo 19.5/21 tasku; 
Antras gavo apie 15.5/21 tasku; 
Tik tiek...=(
 87 Parašė Primo, 2010 01 23 13:15
Pavardes tokios: 
1 - Daglis=) 
2 - Lamin
 88 Parašė Tutis, 2010 01 23 13:26
Primo...gal gali atsiusti nuoroda?
 89 Parašė Primo, 2010 01 23 13:27
Ka tik suzinojau: 
Antru vietu - 2, treciu - 3;
 90 Parašė Primo, 2010 01 23 13:28
Nuorodos neturiu, musu mokytoja - 9-10 klasiu vertinimo komisijos pirmininke.
 91 Parašė thevytas, 2010 01 23 13:41
Dekui primo man vilties iblėskiai :)
 92 Parašė TikrasChemikas, 2010 01 23 14:14
Šį kartą nelabai pasisekė, tikrinau atsakymus, buvo ir gerų ir blogų. Nesitikiu užimt prizinės.. ;D
 93 Parašė to Primo, 2010 01 23 14:16
tai reiskias prizininku Vilniuj bus 6? ;D kad taip ir Siauliose. ;D
 94 Parašė Primo, 2010 01 23 14:26
Aha
 95 Parašė Erna, 2010 01 23 14:38
o kokie praeitais metais buvo pereinamieji balai?
 96 Parašė Primo, 2010 01 23 14:41
Pereinamuju balu nebuvo - i respublikini etapa dazniausia imdavo 1 ir 2 vieta
 97 Parašė -, 2010 01 23 14:47
praeitais metais jei neklystu buvo atrenkamieji balai (lygtai reikejo surinkt puse tasku kad patekt), jei rajone/mieste nieks nesurinkdavo, pakviesdavo i respublikine uzemusi pirma vieta
 98 Parašė r, 2010 01 23 15:09
"Pereinamuju balu nebuvo - i respublikini etapa dazniausia imdavo 1 ir 2 vieta" 
kiek, jusu isivaizdavimu respublikineje dalyvauja zmoniu? 44 rajonai + miestai, po 2 zmones = 100 zm vienos klases grupej?
 99 Parašė Erna, 2010 01 23 15:31
Balai būna, tik kad jau nebepamenu kokie buvo.
 100 Parašė we, 2010 01 23 16:24
davai zmones, dedam rezultatus, gi jau viskas istaisyta!
 101 Parašė Wuki, 2010 01 23 16:28
Nu kažin ar viskas :D Šiauliuos pvz sakė tik pirmadienį taisys...
 102 Parašė to Wuki, 2010 01 23 17:38
tik pirmadieni... taip ir maniau, kad niekas net nepradejo darbo... ;(
 103 Parašė Ryciukas, 2010 01 23 17:38
Su 7,4 taško Rokiškio rajone pirmas :DD
 104 Parašė , 2010 01 23 17:59
bet kaip skirias Vilniaus pirma vieta, nuo Rokiskio... (Vilniuj rase, kad pirma vieta turejo gaut ~ 19.5/21 taskus, o Rokiski, taip iseina, uzteko trigubai maziau tasku). ;D
 105 Parašė ., 2010 01 23 18:34
Kauno rajone 11-12 darbus tik antradienį taisys, o 9-10 ketvirtadienį. taip, kad rezultatų dar ilgai nežinosim
 106 Parašė we, 2010 01 23 19:02
kaip kazkas jau rase, kauno jau plaukioja nete...
 107 Parašė Odetaaaa, 2010 01 23 19:05
Dešimtokams buvo ir lengvų šį sykį.Buvo įmanoma surinkti bent kelis taškus (neaišku ir tuos kelis ar gausiu). Mūsų mokykloje, mes gana rimtai ruošėmės, rinkomės ir per atostogas. Daugybę uždavinių sprendėm, bet kad nelabai kaip pasisekė...
 108 Parašė juscius, 2010 01 23 19:15
Man tai visos uzduotys sunkios buvo, bet kaip ne truputi nesiruosus tai visai normaliai viskas gavosi :) 10kl
 109 Parašė Kristė, 2010 01 23 19:40
9tokų ir 10tokų darbai siunčiami į Vilnių jei yra surinkta daugiau nei puse taškų. O 11-12okų kai daugiau nei trisdešimt. O ten pertikrina tuos darbus iš naujo ir geriausius pakviečia. Kad pirma ir antra vietos tik važiuoja tikrai nesąmonė. Preitais metais iš Klaipėdos 12 klasės keturi važiavo.
 110 Parašė we, 2010 01 23 19:47
nu sorry, bet jums neatrodo kvaila lipt per savo sugebejimus iki tokio lygio?.. kam tiek mokytis, geriau gyvenkit. vat tam ir olimpiados, kad parodytu, kas ne pakales puse metu, o naturaliai stipriausias
 111 Parašė Erna, 2010 01 23 19:53
naturaliai stipriausių nebūna :D ir tas pasakymas " kam tiek mokytis,geriau gyvenkit".. nemanau, kad gyvenimas blogėja perskaičius kažkiek knygų ar pan. : DD
 112 Parašė we, 2010 01 23 19:55
manai nebuna? galeciau papasakot sita tema, bet aisku cia ne vieta:)
 113 Parašė Vandenis, 2010 01 23 19:57
'we', nesisielvartauk, kad kažkas geriau už tave chemiją moka. Tai ir yra gyvenimas, kurį tu turėsi ateityje. Jei nenori mokytis, galėsi pas mus į maximą pardavėju ateit dirbt,- užknisa ilgai eilėse stovėt. :)
 114 Parašė SerRom, 2010 01 23 19:59
to 112 
Na, jeigu tu „gyvenimą“ laikai tik nusigėrimą patvory be kelnių, tai čia jau tavo bėdos. 
 
Tavo žiniai, dauguma olimpiadininkų „gyvena“, kaip tu sakai, ir dar turiningiau, negu dauguma. Mokymasis ir pasiruošimas olimpiadom toli gražu nereikalauja miegot 15 min per parą, o likusį laiką sėdėt prie knygų.  
 
O šiaip, galima dabar kelis metus linksmintis 24/7, o po to sunkiai art ieškant kaip sudurt galą su galu, arba galima šiek tiek mažiau linksmintis dabar ir kažkiek laiko skirti mokslam ir savęs tobulinimui, ir vėliau turėt daug ramesnį gyvenimą.
 115 Parašė we, 2010 01 23 20:03
justai, nebuk tipiskas lietuvis ir neuzsipulk to, kuris su tavim net nesnekejo, o del tokiu...izeidinejimu(?)cia tik tavo budas atsiskleidzia, man jie 0 reiskia;D  
o del savo chemijos ismanymo nesiruosiu nieko irodinet ar girtis. rezultatai bet kokiu atveju kazka turetu parodyt:)
 116 Parašė we, 2010 01 23 20:14
ir dar: Tu visiškai manęs nepažįsti. ir nežinai, kas aš:) tiek
 117 Parašė Klausimelis, 2010 01 23 20:19
Gal kas zinote kada pasirodys Vilniaus 11-12 klases rezultatai?
 118 Parašė GintasV, 2010 01 23 20:26
Ala-Gly-Val-Gly ir Gly-val-gly-ala skiriasi kuomnors, ar tiesiog taspats, tiesiog is kitos puses paziurejus?
 119 Parašė Karolis, 2010 01 23 20:52
Kas jum per sunku 9 kl.? Aš pats rašiau tai bšk sunku buvo su 1, o kitur tai nžn, normaliai taip, bet manau buvo per mažai pasiruošimo, beto jūs neverkit, kad per sunku, nes jei olipmiada būtų tik iš mokyklinio kurso, tai būtų labai daug žmonių kurie nepadarytų nei vienos klaidos ;/
 120 Parašė Emis, 2010 01 23 20:55
geriausia Klaipėdos 9okė surinko 19,7t. ( : 
taip kad laikykitės!
 121 Parašė tautvydas, 2010 01 23 20:59
man sekesi blogai,beveik nk nepadariau,nzn kaip čia taip,biologijos 3 užemiau , lt kalbos 3, o chemijos paskutine,net apmaudu;)
 122 Parašė TAUTVYDAS, 2010 01 23 21:02
parašykit dar kas nors jai biologijos olimpiadoj dalyvavot
 123 Parašė Tautvydas, 2010 01 23 21:05
ajajai
 124 Parašė Emis, 2010 01 23 21:09
118 Parašė GintasV, 2010 01 23 20:26 
Ala-Gly-Val-Gly ir Gly-val-gly-ala skiriasi kuomnors, ar tiesiog taspats, tiesiog is kitos puses paziurejus? 
 
skiriasi, nes rašė, kad kairėj su -NH2 grupe, dešinėj su -COOH
 125 Parašė to_Tautvydas, 2010 01 23 21:57
Sakyk, koks tau skirtumas? Niekaip nesuprantu. 
Į Tavo klausimą atsakau - aš, taip, dalyvavau.
 126 Parašė Tutis, 2010 01 23 22:22
Blemba...kur tie rezultatai...Jau atsibodo...man nervai visi baigia zuti, o juk regeneracija negalima...
 127 Parašė Erna, 2010 01 23 22:27
paklauskit pas savo mokytojus galų gale :D
 128 Parašė we, 2010 01 23 23:12
nezino jie:/
 129 Parašė nzn, 2010 01 24 00:10
;DD 
mum ta pacia diena pasake kas kiek surinko ;D 
gal del tu morkiniu cia taip ;DD
 130 Parašė A, 2010 01 24 10:39
Pirmais metais dalyvauju chemijos olimpiadoj ir ruosiausi tik apie menesį kažkur, sutinku olimpiada gal ir nesunki, bet tiesiog as per mazai ziniu turejau, mokykloje nemoko tu dalyku, nezinojau kokios medziagos susidaro susijungus tam ir tam, pvz: zinojau kad h3po4 + 3naoh -> na3po4 + 3h2o, o kad gali buti ir kitoki... Pirmo uzdavinio salyga buvo neaiski, ne taip supratau. Tai tiek :D (10 klase)
 131 Parašė nėrko, 2010 01 24 11:29
nėra ko cia girtis, kol rezultatų nėr tikslių. gyvenimas surikiuos visus į vietą ir parodys kas ko vertas. perdaug pasikėlimo čia jaučias. turbūt tik vienoj srity tesat tokie superiniai, jei tiek išsikeliat į žvaigždes.
 132 Parašė hee, 2010 01 24 12:49
olimpiados.lt megsta nervus tampyt;DDD
 133 Parašė 133, 2010 01 24 12:58
Svarbiausia dalyvauti :) laimejimas nebutinas :DDD
 134 Parašė hee, 2010 01 24 12:58
bet visgi norisi sužinot;D
 135 Parašė 135, 2010 01 24 13:00
Laimeti smagiausia buna kai to nesitiki :P
 136 Parašė hee, 2010 01 24 13:01
bet kai stipriai tiki, pasiseka;D
 137 Parašė 137, 2010 01 24 13:04
Na kaip kam :)
 138 Parašė Vandenis, 2010 01 24 13:24
Laimi tada, kai nesitiki, o kai labai tikiesi - šnipštas. : D
 139 Parašė hee, 2010 01 24 13:26
kaip kam:)
 140 Parašė Pole, 2010 01 24 13:45
hey. Kiek taškų reiks dvyliktokam praeit???
 141 Parašė -, 2010 01 24 13:50
jei gerai supratau 109 komentara - virs 30 tasku
 142 Parašė Pole, 2010 01 24 13:58
tai čia, kad išsiųstų, o kad pakviestų?;]
 143 Parašė To Pole, 2010 01 24 14:04
priklauso kaip kiti pasirodys, is kurio rajono esi taip pat daug priklauso
 144 Parašė ivrasabuvrasas, 2010 01 24 14:11
Is kur cia ta priklausomybe nuo rajono? :D
 145 Parašė Kristė, 2010 01 24 14:27
niekas nepriklauso nuo rajono. Atrenka geriausius iš visų atsiųstų darbų. Nėra aiškaus balo kad praeitum. Priklauso tik nuo to kaip kiti pasirodė. Kviečia apie mažiau nei trisdešimt 11 ir tiek pat dvyliktokų. Nžn dėl dešimtokų, devintokų. Na bent jau preitais metai tiek kvietė. Jei pakliūni į tą trisdešimtuką geriausių, praeini.
 146 Parašė Hey, 2010 01 24 14:29
Gal kas žino Biržų rajono rezultatus?
 147 Parašė Hey, 2010 01 24 14:30
12 klasės
 148 Parašė KatyaM, 2010 01 24 14:37
to Primo: Congratulations! ;P
 149 Parašė To ivrasubuvras, 2010 01 24 14:45
Nzn tiksliai kaip chemijoj, bet fizikoj tikrai atsizvelgia i rajona, nes jie nori kad butu ne tik miestu dalyviai, bet ir is provinciju, todel tarkim is provincijos surinkusiam puse tasku yra didele galimybe patekti i respublikine, o is didmiescio menka
 150 Parašė KatyaM, 2010 01 24 14:46
Nu štai.. Peržiūrėjau užduotis. Net gaila, kad šiemet nedalyvavau. 10 klasių užduotys tikrai nelb sunkios. 
9okams išvis pasisekė. Pernai buvo daug sudėtingiau, ką ir rodo rezultatai: praeitais metais Vilniuje užėmiau 1 vietą su puse visų galimų taškų, o šiemet laimėtojas surinko beveik visus taškus. Taigi neverkit, kad buvo sunku;-)
 151 Parašė sima, 2010 01 24 15:15
o kodel katya nedalyvavai?
 152 Parašė mnu, 2010 01 24 16:09
Is tiesu, praeitais metais ,9kl, uzemiau klaipedoj 1vt,taciau manes niekur nesiunte,galbut,kad labai nedaug tasku?bet si syki taip siaubingai susimoviau,kad geda bus mokytojai i akis paziureti...:)
 153 Parašė minde, 2010 01 24 19:17
Jo laukiam rezultatu, man irgi labai nepatinka kad visu nesiuncia bet cia jau nieko nepakeisi. 
P.S. tikiuosi patekti i III etapa be jo olimpijados neydomios butu. (kam ydomu Mano 1 vieta kaisiadoryse ~50tasku 12kl)
 154 Parašė monyk, 2010 01 24 19:23
sakot,kad nesiuncia i respublikini.. pavyzdziui, is Telsiu rajono nesiuncia nieko.pas mus,sake,per daug silpni mokiniai..// as kazkur apie 50tasku surinkau (12-oke)
 155 Parašė gnk, 2010 01 24 19:38
Maniau, kad prisprendžiau daug ir gerai, bet pasirodo nieko ten gero, gal datrauksiu kokius 10 taškų
 156 Parašė Velnys, 2010 01 24 19:39
Oooo, zb*s antra vieta 9kl. Klaipedoj :) Uzduotys buvo labai lengvos tik dvi zioplos klaidos ir 16,5 taskai :( Primo gal susitiksim respublikinei =P
 157 Parašė Liudvikas, 2010 01 24 20:15
Esu 11tokas, surinkti manau maždaug 25 taškus, beveik neabejoju, kad į respublikinę važiuosiu :) Nesulaukiu :)
 158 Parašė olimpiadininkas, 2010 01 24 20:20
kas labai norejo i III tura, tai pateko per nuotoline. tai gana paprasta. ten pirmi dazniausiai papuola per II tura, tai net ir daug nesurinke tasku galiausiai gauna pakvietima. taip, kad jei ziopli esat, ner ko verkti!
 159 Parašė Korn., 2010 01 24 20:35
Aš truputį žlugdančiai, Liudvikai. Atrankai į respublikinę siunčia darbus, surinkusius daugiau nei 30 taškų. Tad vis dar esi garantuotas patekimu į respublikinę?
 160 Parašė eff, 2010 01 24 21:50
tai kada mes suzinosim rezultatus?? kiek gi galima tempti?
 161 Parašė aLtin, 2010 01 24 21:59
pirmadieni mokytojai taisys :) bent jau Kauno raj. ir tai dar negarantuotai, mat sake, jeigu bus salta ir keliai slidus, tai gal dar atides :D Taip kad nesijaudinkit, yra ir blogesniu situaciju kaip matot :D Juk salciai zada atslugt tik Vasario pabaigoj ! :D
 162 Parašė Armandas, 2010 01 25 11:29
Vilniui, tai mokytoja sake kad darbus jau istaise, bet dar tikriausiai pertikrina uzduotis, nustato kas kokia vieta uzeme ir taip dar turi dalyku buti 
beto noreciau truputi nesutikti su 10kl 6 uzduoties a) atsakymu, ten gali taip ivykti reakcija 2H2S + O2->2H2O + 2S jei yra deguonies trukumas
 163 Parašė we, 2010 01 25 12:19
mhm, as irgi taip parasiau atrodo;D bet cia jau aukstesniems ta reikia sakyt, jie tikrai neskaito situ pasisakymu,manau
 164 Parašė thevytas, 2010 01 25 13:19
Kauno rajone tik pirmadieni taisys, bet jau nuo šeštadienio rezultatai yra :D http://burgis.lt/aciu-mokytojai
 165 Parašė Liudvikas A., 2010 01 25 13:35
Korn., jeigu nebūčiau tikras, tikriausiai nerašyčiau. :)
 166 Parašė Wrinkle, 2010 01 25 14:02
Armandai, gali būti ir taip. :) Priklauso, ar pilnas, ar nepilnas degimas.
 167 Parašė o, 2010 01 25 15:07
ernestai, ten nebuvo klausimas:DD
 168 Parašė Mr. Kaunas, 2010 01 25 15:10
Dar Kauno 11 klasės rezultatai keisis, nes taisant buvo primalta nesamonių. Turbūt liks taip pat tik 1,2 vietos. kiti visi gali persirikiuoti.
 169 Parašė aLtin, 2010 01 25 15:27
thevytas, kauno miestas ir rajonas tai du skirtingi dalykai :D
 170 Parašė Q, 2010 01 25 15:51
va va as irgi taip galvojau;D
 171 Parašė Vainius, 2010 01 25 16:05
Fak, kur pasaulis ritas. Tiek NLitChO kazkokie keisti rezultatai: labai daug tasku.. Tiek dabar devintos klases kazkokios keistos uzduotys (panasias musu laikais respublikinej duodavo). Nors gal tai nera blogai ;)
 172 Parašė Rūtelė, 2010 01 25 16:21
Nematau nieko keisto, Vainiau. Juk visko, ką reikėjo žinoti sprendžiant 9 klasės užduotis, moko mokykloje. Tik kaip apskaičiuoti pH sužinai paprastai 12 klasėje, o ne 9oje. : D Bet jei užduotys sunkėja, tai, manau, nuo to tik geriau. Dar kelios kartos ir IChO apdėsim visas Rusijas ir Japonijas. (:
 173 Parašė Neapdėsim, 2010 01 25 16:30
Žmogus turi būt protingas ir daug mokintis, daug kas gerai sudalvauja respublikinėj, moka ten kursą į priekį, į universitetą įstoję grižta į pagrindinį lygį.
 174 Parašė Rūtelė, 2010 01 25 16:40
UK šešiolikmečiai vaikai vaikšto su PhD, pasaulyje garsiausi mokslininkai paskelbia apie savo atradimus dar nesulaukę trisdešimties. Kuo mes prastesni ir kam grįžti į pagrindinį lygį?
 175 Parašė Velnys, 2010 01 25 16:47
@Rūtele Aha kad 12kl uždavinius meta 9tokams olimpiadose tai tikrai ne naujiena xD
 176 Parašė Lietuvos universitetų sistema, 2010 01 25 16:55
kuo jums tie uždaviniai kliūna, ten matematinė dalis ir viskas
 177 Parašė Armandas, 2010 01 25 16:56
tas ph skaiciavimas yra tikrai is 9klases kurso, atsimenu nes tokius skaiciavimus per pamokas is knygos sprendem, juk neduota buvo kad ph=2,4 bet duotas skaicius be kablelio tai ten nera ka skaiciuoti net mano klasiokam visi chroru atsakytu :D
 178 Parašė SerRom, 2010 01 25 17:00
Nežinau kur pH tik dvyliktoje, bet bent jau mane pH mokė devintoje klasėje. Ir turėjo visus. Į devintos klasės kursą įeina neorganinių junginių klasės = įeina rūgštys/šarmai = reikia žinoti pH (pOH galima nežinot). 
 
O kad olimpiadose vien mokykliniu/tos klasės kursu neapsieisi, yra savaime suprantama. Tam ir yra olimpiada, kur atrenka geriausius mieste/Lietuvoje/pasaulyje, o ne kontrolinis, už kurį gauni pažymį.
 179 Parašė we, 2010 01 25 17:13
nebuk toks tikras kad turejo visus, nes pavyzdziui as mokejau kitu budu pH, bet pernai to mokyklos programoje nebuvo. ir siaip 9kl. siais metais programu nemazai pasikeite
 180 Parašė Korn., 2010 01 25 17:15
Viskas aišku, koks ten Liudvikas ir kodėl jis garantuotas :)
 181 Parašė Velnys, 2010 01 25 17:15
formules Ph=-log[H+] 9kl kurse tikrai nera(bent jau dabar, nes vadevelyje ar dar kur nors nerandu)
 182 Parašė ..., 2010 01 25 17:36
Kauno mieste naujas laimėtojas, rezultatai turėtų pasislinkti per vieną vietą
 183 Parašė ..., 2010 01 25 17:37
čia 11 klasės
 184 Parašė Erna, 2010 01 25 17:38
bet jau ruošdamiesi olimpiadai, manau, peržiūri užduotis buvusių metų ir beveik visada reik pH skaičiuot, tai jau ir devintokas prisimins tą -lg. Kaip kažkas jau rašė, olimpiados nėra mokyklinis kontrolinis :)
 185 Parašė hmmz, 2010 01 25 17:38
kas laimėjo Kaune?
 186 Parašė Q, 2010 01 25 17:39
bet kada oficialus rezai??? atsiliepkit jei kas zinot
 187 Parašė d, 2010 01 25 17:45
O čia ar bus skelbiami rezultatai?
 188 Parašė Vandenis, 2010 01 25 17:48
O jūs negalit rezultatų mokytojų paklaust, nes jie dar greitu laiku nesišviečia.
 189 Parašė h, 2010 01 25 18:05
kiek mazdaug dvyliktokai rinko tasku??
 190 Parašė hee, 2010 01 25 18:11
kodel manai kad nesisviecia;D? gal jau ryyyt bus...
 191 Parašė Vandenis, 2010 01 25 18:12
Gal ir bus kokių 2-3 rajonų. : D
 192 Parašė hee, 2010 01 25 18:23
eh, laukt užknisa:D
 193 Parašė ed, 2010 01 25 18:41
del logoritmu sakiciavimo pH, tai tuos logaritmus is vis 11 klasej tik mokosi per mate
 194 Parašė SerRom, 2010 01 25 18:47
to 193 
 
Visų pirma, yra toks dalykas kaip skaičiuotuvai. O kai ph yra sveikas skaičius, net ir skaičiutuvų nereik.
 195 Parašė 11okas, 2010 01 25 18:59
11 klase, 47 taskai, idomu, ar imanoma realiai pakliut i respublikine?
 196 Parašė Kristė, 2010 01 25 19:09
Skaičiuotuve paspaudi mygtuką lg, nuimi minusą ir gauni pH xDD Ar tikrai tą įmanoma išmokti tik vienuoliktoj klasėj?
 197 Parašė monyk, 2010 01 25 19:31
gal zinot, ar galima kur nors pasiskusti del rezultatu?.. gal jums ir bus juokinga, bet man visai ne. vakar skaiciavaus balus.. ir tai tik min. tasku priskaiciavau beveik 20-cia daugiau nei dabartinis rezultatas...
 198 Parašė thevytas, 2010 01 25 19:39
Klausk savo mokytojos ji nurodys kur skustis. Arba pati pasnekes
 199 Parašė monyk, 2010 01 25 20:07
jau suzinojau,ka reikia daryt... man nereikia jokios prizines vietos. as tik noriu,kad mano darbas butu pertaisytas, nes jauciuosi geriau pasirodzius tenai...
 200 Parašė Klausimelis, 2010 01 25 20:09
Gal kur nors internete yra vilniaus dalyviu rezultatai?
 201 Parašė Q, 2010 01 25 20:11
tai jei jau nori apeliuot, tai jau zinai oficialius rezultatus? gi viskas gali keistis
 202 Parašė monyk, 2010 01 25 20:26
aisku,palauksiu, kol bus rezultatai paskelbti. negalima kitaip
 203 Parašė ml, 2010 01 25 20:53
lagina tie rezai
 204 Parašė Q, 2010 01 25 20:57
nuuu
 205 Parašė hee, 2010 01 26 14:46
jei rezai ''neoficialus!!!'', tai dar gali kist, ar jie is viso nezinia is kur istraukti:DD?
 206 Parašė SerRom, 2010 01 26 14:50
hee> 
 
Šitie „neoficialūs“ jau buvo žinomi penktadienį. Nežinau, kodėl visados Vilniaus rezultatus vadina preliminariais (pažiūrėk biologijos - ten taip pat parašyta).  
 
Teoriškai, gali kisti. Bet maždaug taip, kaip dabar yra ir bus.
 207 Parašė hee, 2010 01 26 15:00
hmm aš tai jų nežinojau... galbūt vietų skaičių dar perskirstys;D
 208 Parašė SerRom, 2010 01 26 15:11
„Žinomi“ - turiu omeny, kad jau buvo ištaisyta, suskaičiuota ir paskirstyta, tačiau dar nepaskelbta. 
 
Nei iš šio, nei iš to - nemanau, kad perskirstys. Nebent bus rasta kokia klaida.
 209 Parašė maly, 2010 01 26 15:43
uhuhu :D gerai, kad nieko ir nesiruosiau :D paemiau 4vieta, gaila kad ne trecia, pakiso koja patys lengviausi uzdaviniai :D bet vistiek jauciuosi patenkinta. Juk pamascius man ir 26t. is 100 12kl. visai gerai, nes jei pralenkiu protingiausius bent kelis su tiek tasku, tai reiskia per egza bus panasiai, tiesiog padrasina olimpiada :).zinoma uzjauciu 9tokus, jei neklystu pas juos ph buvo :) ka gali 9tokas kai mes 12tokai tai mokomes.
 210 Parašė Ozas, 2010 01 26 15:59
Gal internete yra rezultatai, kur skelbia ne tik prizininku vietas?
 211 Parašė JUstea, 2010 01 26 16:00
cia nesamone..as jau is karto protestuoju. Vilniaus miesto rezultatai kazkokie suklastoti
 212 Parašė SerRom, 2010 01 26 16:02
to 211 
 
Dėl kažkokių objektyvių priežasčių, ar vien dėl to, kad tavęs nėra?
 213 Parašė JUstea, 2010 01 26 16:09
Tie rezultatai velkasi jau nuo penktadienio... 
ir turejo buti paskelbti seniai...Ir apskritai, noriu kad mano darbas butu pertikrintas, nes manau, kad turiu buti tikrai auksciau
 214 Parašė Velnys, 2010 01 26 16:27
@ ka gali 9tokas kai mes 12tokai tai mokomes. 
Kai kurie devintokai gali labai panasiai kaip tipinis 12-tokas(iskyrus organine chemija)
 215 Parašė ?x?x?, 2010 01 26 16:27
Kaip zmones nepateke i sarasa suzino rezultatus?
 216 Parašė Velnys, 2010 01 26 16:31
Tas sarasas nuolat atnaujinamas, veliau parodys kelinta vieta uzemei.
 217 Parašė edwa, 2010 01 26 18:35
pasiziurejus i devintoku preliminarius taskus ( ka jie cia parase) tj pagalvoju kad as kazkoks debilas surinkau 5,16 ir 2 vieta rajone :D ,nes pries olimpiada net nieko nesiruosiau
 218 Parašė Velnys, 2010 01 26 19:07
Tj kokiam kaime dalyvavai? xD
 219 Parašė Tautvydas, 2010 01 26 19:53
kažin kada paskelbs prienu rajono? ;) 
 
ir ar bus biologijos rezultatai internete? 
atsakykit jai kas žinot;)
 220 Parašė Lapas, 2010 01 26 20:43
kaip manot su 50t 12kl,i respublikinę yra šansų pakliūt?
 221 Parašė emmux, 2010 01 26 20:58
12 kl sunkokai, sunkokai.. Na, žiūrint kaip kiti dvyliktokai parašė.
 222 Parašė SerRom, 2010 01 26 21:25
Pvz. Kaune tai 50 taškų jau penktas daugiausiai surinkęs žmogus nesurinko... Tad manau, kad yra pakankamai šansų pakliūt į respublikinę su 50 taškų.
 223 Parašė Primo, 2010 01 26 22:16
Labas visiems! Ar nezinote, kur vyks LiTCho respublikinis etapas? Vilniuje ar ne?
 224 Parašė SerRom, 2010 01 26 22:38
to 223 
 
Vilniuje. Oficialiai nuorodoma vieta: 
Ugdymo plėtotės centras 
Didlaukio g. 82  
 
(žr. 2009–2010 m. m. Lietuvos mokinių dalykinių olimpiadų, konkursų ir kitų renginių grafiką)
 225 Parašė emmux, 2010 01 26 23:41
Kaune tai nereiškia visoj Lietuvoj :>
 226 Parašė SerRom, 2010 01 26 23:53
Nereiškia, tačiau žiūrint proporcijas, kiek įprastai patenka iš tam tikrų miestų, galima daryti kažkokias prielaidas. (pvz. pernai dalyvavo būtent penki dvyliktokai iš Kauno. Tiesa, vienoliktokų (šiemetinių dvyliktokų), buvo tik trys). 
Na, čia tik šiaip, paspėliojimai. :)
 227 Parašė Pole, 2010 01 27 13:14
che. Neblogai sekės;] 12tokas su 68,5tšk.
 228 Parašė Bicas, 2010 01 27 13:23
Kai gruzas , kada siauliu miesto rezai bus ... laukiu nesulaukiu ... tiek mazai buvo ir dar neistaise :( , geda , nes mazesni miestai jau istase , SHAME :D
 229 Parašė Velnys, 2010 01 27 13:41
Mazesniem miestam maziau darbo :) , bet kad Vilnius jau rezultatus pateike, o kitididieji miestai visai nieko neraso tj geda vapshe.
 230 Parašė Dalyvis 10-okas, 2010 01 27 14:00
Šiandien visą dieną tikrinu svėtainę. Laukiu nesulaukiu!!!
 231 Parašė Valentas, 2010 01 27 14:13
Siaubas kiek primaliau nesamonių ajajai... :D
 232 Parašė Kur, 2010 01 27 15:30
Gal kas žinot kur galima rasti ne tik rezultatus, bet ir taškų skaičiu (Vilnius)
 233 Parašė Greta, 2010 01 27 16:54
Visiškai nesimokinau ir dar žadu surinkt apie 15 taškų;DDD Šiaip nžn gal visai ir lengva buvo, o tie kurie kala ten nuo rugsėjo mėnesio tai nžn net ką pasakyt, vistiek visko neišmoks;DD
 234 Parašė Simona, 2010 01 27 17:01
jo. siauliu rezultatu neimanoma sulaukti, sake mokytoja, kad siandien arba ryt turetu but.. bet. ;// neiskentesiu.. ;D
 235 Parašė Erna, 2010 01 27 17:26
aš tai savo jau šeštadienį ryte sužnojau ;D
 236 Parašė Nežinomas, 2010 01 27 19:43
Negalvokit, kad čia viskas vyko labai legaliai. Sklando gandai, kad daug kas gavo užduotis jau prieš kelias dienas prieš olimpiada tai pasimokė kaip išsprest, kai kurie atsakymus žinojo ar užduočių sprendimus ar kažkas panašaus.
 237 Parašė hee, 2010 01 27 19:49
;OO tikekimes gandai tik ir liks gandais
 238 Parašė Nežinomas, 2010 01 27 20:04
Patarčiau labiau slėpti užduotis iki olimpiados
 239 Parašė Wuki, 2010 01 27 20:18
Dėl Šiaulių rezultatų mielieji, tai neskelbia jų, nes nusprendė, kad reikia dar kart pertikrint, kad nebūtų jokių nesusipratimų (kaip pvz pernai). O šiaip jie jau pirmadienį buvo žinomi :)
 240 Parašė Rūtelė, 2010 01 27 20:19
Ir kam čia taip pasisekė? : D Netikiu. (:
 241 Parašė Emis, 2010 01 27 20:58
gandus paskleidžia mokytojos, kurių mokiniai renka >15% : D
 242 Parašė MrModern, 2010 01 27 21:06
Dabar reikia laukt kviečiamųjų sąrašo.
 243 Parašė thevytas, 2010 01 27 21:09
Praitais metais patekusius paskelbė 2009 02 23d. Manau ir šiais metais panašu kažkas bus
 244 Parašė Ernesta, 2010 01 27 21:20
čia matyt tik išrinktieji galėjo tas užduotis anksčiau pamatyt. : DD
 245 Parašė to 241, 2010 01 27 21:24
turbut ejai pasakyt :)
 246 Parašė Cell, 2010 01 28 16:22
Kas galėtų pasakyti, į rajoninius etapus patenka 1 - 3 vietų laimėtojai?
 247 Parašė to Velnys, 2010 01 28 20:39
mane tai nervuoja, kai visados zvelgiama tik i nenormaliai gabius is prigimties vaikus :) o nemanoma, kad koks siaip 9tokas nori pabandyti savo jegas, ruosiasi siek tiek paziuredamas 10 kl, o ateina ir gauna 12kl.Ar nemanai, jog del to daugelio mokyklu mokiniai tiesiog praras nora apsikvailinti? Aisku as nelieciu tu super mokyklu, kur ruosia vaikus nuo kokios 5kl. As uz domejimasi, bet tik ne uz smegenu sukima sokinejant per klases, kai turi vos vos supratima isitvirtinanti.
 248 Parašė Primo, 2010 01 28 20:40
Gal nelabai supratau tavo klausima : jei per praeitus metus buvai prizinku - tai rajoniniame etape (t.y. 2-ame)galesi dalyvaut kitamet be pakvietimo - sita prasme tai yra taip.
 249 Parašė to Wuki, 2010 01 28 20:46
Nesklandumų... kaip man iškęst kai nežinau ar aš, ar kitas žmogus iš mano mokyklos užėmė 3-ią vietą... Tiesiog nervina, į šį tinklapį jau užeinu n kartų, ir tikiuos šią savaitę jau bus rezultatai, nes savaitgalis kitu atveju bus sunkus... kaip ir visa savaitė, nes tokias mokytojas nepilnas žinias jau nuo antradienio žinau... ach, Šiauliai Šiauliai...
 250 Parašė Velnys, 2010 01 28 21:08
@ to velnys 
 
Kas tau sake kad nenormaliai gabius is prigimties vaikus??? Gabiu is prigimties praktiskai kokiu keli visame pasaulyje, o pirmaja vieta , antraja treciaja laimi ne savo gabumais(beabejo ju turetu truputelis buti) ,o darbu(as pvz. mokausi chemija apytikriai 5h per savaite ir del gaunu neblogus rezultatus)! Zinoma tu isbandai savo jegas, bet kam yra skirtos olimpiados? a? Tam kad atrinkt geriausius, o gedos apsikvailinti tikrai nera, tu tiesiog pasitikrini savo lygi. Super mokyklu lietuvoje tikrai nezinau(Vilniau liceju tikrai nepriskiciau prie tu)  
 
"As uz domejimasi, bet tik ne uz smegenu sukima sokinejant per klases, kai turi vos vos supratima isitvirtinanti." Tj kokio **** tu eini i olimpiada?Manai 1% darbo ir nugalesi, surinksi 3 taskus? Ne velnio xD
 251 Parašė Wuki, 2010 01 28 22:19
Na, suprantu, kad yra sunku laukt... Aš ir pati norėčiau greičiau pamatyt oficialius rezultatus :)
 252 Parašė Cell, 2010 01 28 22:24
visai man patiko 9kl uzduotis (gavau soka kai rezultatus pamaciau :D)Beje, nesinervuokit taip, kas dar nezino rezultatu :) P.S. as visom keturiom uz del pasakytojs minties apie vilniaus liceju.
 253 Parašė Cell, 2010 01 28 22:25
O rezultatai neoficialus vilniaus mieste? :)
 254 Parašė GintasV, 2010 01 28 23:04
na perskaiciuot taskus paprase musu mokytoja, taip kad sorry Neringa, pvz paskutiniam uzdaviny man buvo 1 taskas tik, kai turejo daugiau but, o ten kur kitimu eilute - vienu maziau.. sake tikrinimo komisija sudare 7 mokytojai, po darbo taise visus siauliu miesto darbus.. ten ir isprotet galima taip, nepamate gal ko ir tiek.
 255 Parašė thevytas, 2010 01 29 12:37
Licėjus šeis metais 9 kl. visiškai nežiba chemijoj ir biologijos (chemijos tik viena 3 vieta, nors saraše kurie dalyvauja olimpiadoj buvo gal 10 licėjistų :)) 
Biologijoj iš viso net nėra prizininkų (9kl). 
 
Svarbiausia darbas jokių gabumu nereikia. Aš ruošiausi nuo rugsėjo vidurio ir užėmiau antrą vietą. Neskaičiau nei 11 nei 12 kl. kurso ir užėmiau antrą vietą vilniuj. Negalvok, kad laimi gabiausi žmonės, laimi tie kurie dirba daugiausia
 256 Parašė Cell, 2010 01 29 14:12
thevytas, pritariu! darbas nugali gabumus!
 257 Parašė Vainius, 2010 01 29 17:37
9 klasės užduotys buvo visos iš 9 klasės kurso išskyrus kad ten reikėjo žinoti kad vienas molis dujų užima 22,4l. Nesakau kad jos jau labai ten lengvos buvo, nesitikiu nei 12 taškų surinkti bet kadangi pernai savo rajone paėmiau 1 vietą o šiemet nuo spalio tikrai nemažai ruošiausi tai ir manau kad šansų dėl pirmos dar yra. Galėtų greičiau visgi vilkaviškio rezultatus išmesti, nes jau užkniso laukti. Fizikos šiandien dalyvavau tai manau kad tikrai tos kur pateikė užduotys buvo per daug lengvos, tik visiškai nemokančius išmusšė iš vėžių. Mano nuomonė užduotys galėtų būti dar sunkesnės.
 258 Parašė Wuki, 2010 01 29 19:03
Gintai, na ir gerai, kad paprašė pertikrint ;) Aš juk irgi noriu normalių rezultatų, o ne tokių nesąmonių, kaip pernai :D
 259 Parašė to Wuki, 2010 01 29 19:25
sveikinu su antra vieta !
 260 Parašė 9, 2010 01 29 20:32
kada vilkaviškio rajono rezultatai bus gal kas nors žinot? Nes jau nusibodo laukti.
 261 Parašė Me, 2010 01 29 21:09
Saunu 2 vieta! :)
 262 Parašė 9, 2010 01 29 21:23
Sveikinu visus su prizinėmis vietomis jei jas užėmėt.
 263 Parašė A, 2010 01 29 21:29
Sveikinu prizininkus. Nepasiseke man :(.
 264 Parašė 123, 2010 01 29 21:42
mano pavardej klaida yra :DDDDD
 265 Parašė Wuki, 2010 01 29 23:38
Ačiū už sveikinimus ;)
 266 Parašė Šiaulietis, 2010 01 29 23:52
Gaila, kad nepakilau. Kaip praeitais metais buvau trečias, taip ir šiemet..
 267 Parašė indre, 2010 01 30 17:43
visai nesitikėjau tokių rezultatų, netgi gėda buvo prieš chemijos mokytoją jaučiau, o kai rezultatatus pamačiau - antra vieta, še tau kad nori :D
 268 Parašė Velnys, 2010 01 30 20:41
Klaipedos rezultatai bus apie pirmadieni(bent jau turetu buti), visos pirmosios keturios vietos Ąžuolyno (Neoficialiais duomenimis )
 269 Parašė Gintarė, 2010 01 31 20:51
nu sori, bet ruoštis kažkokiai olimpiadai kelis mėnesius - laiko švaistymas mano nuomone :) ir tipo jau dėl to užsitikrinsi gerą atlyginimą ateity? nifiga. kuo tau pravers ateity žinot "Kaip iš 10  druskos rūgšties tirpalo, kurio tankis 1,047 g/cm3, paruošti vieną litrą tirpalo, kurio pH = 2?" reik gyvenimą žinot, o ne chemiją. nu nebent žadi būt mokslininkas, bet ir jie ne visada daug uždirba :) kartais mokykloj buvę paskutiniai dundukai išsuka oi kokius verslelius, o tie kurie gerai mokos - šūdą pasiekia. aišku, tie kurie sunkiai dirba, nelieka neatlyginti. niekad gyvenime rimtai nesiruošiau jokiai olimpiadai. savo mokykloj dažniausiai pirmas vietas užimu. matiekos užpernai buvau 4 klaipėdoj, pernai negalėjau dalyvaut, šiemet atėjau ir prasėdėjau visą valandą ničnieko neparašius :D labai sunkėja užduotys, o mano gabumai nebe taip išsiskiria kaip vaikystėj, bet per daug nesikremtu dėl to, vis tiek visi pažįstami vunderkindu mane laiko, nes iš visko 10 išeina:D jei visose olimpiadose pirmas vietas užimčiau, tai išvis galvotų kad nesveika:) biologijos šiemet 2 vieta, daugumą atsakymų spėliojau arba šiaip iš bendro išprusimo žinojau. :D lietuvių 3 vieta, nu su fizika ir chemija jaučiu nekas:) iš chemijos, manyčiau, kokius 6 taškus surinkau iš 21, iš fizikos gal 15/40 xD
 270 Parašė Gintarė, 2010 01 31 21:04
P.S. 9 kl
 271 Parašė Dalyvis, 2010 01 31 21:18
Kokia tu faina, jaučiu lengva gyventi tau.
 272 Parašė 123, 2010 01 31 21:25
"o mano gabumai nebe taip išsiskiria kaip vaikystėj" - jei gabumų netobulini, neaugini - jie išnyksta.
 273 Parašė Vainius, 2010 02 01 17:37
Man irgi beveik visur dešimtukai išeina ir kas čia tokio? olimpiadoms ruošiuosi įvairiai nuo kelių mėnesių iki kelių savaičių na beveik visada pirmas vietas užėmu ir kas čia tokio? Manau kad negaliu pasigirti keliais taškeliais kaip tu Gintarę surenku jų žymiai daugiau man nepatinka ko nors nežinoti todėl ir ruošiuosi. Gyvenime gal ir kai kurių dalykų ir nepanaudosi bet kai turėsi vaikų jei turėsi ir jie tavęs paklaus kaip vieną ar kitą uždavinį išspresti tai tada jau pasakas pradėsi sekti tipo kad jau viską užmiršus
 274 Parašė Armandas, 2010 02 02 16:05
Gintare nesigirk kad 10mokaisi, nes pereitum i stipresne klase/mokykla rezultatai oij kaip kristu, beto jei speliodama surenki daug tasku, tai cia nera ko girtis, nes cia tik atsitiktinumas. Beto tas tavo pavyzdyz su ph apskaiciavimu tikrai nera sudetingas, beto tokio tipo uzduotis gali buti dedamos i chemijos egzaminus ir tu nepasakysi kad to gyvenime nereikes man. beto pegal tave mes jau galetume 5klaseje mokytis tik ta ko mums reikes, bet mokomes del bendro issilavinimo... Juk matematikos visos nereikia realiai niekam, bet mokomes, kad suvoktume...
 275 Parašė k, 2010 02 02 16:39
pritariu armandui.
 276 Parašė Gintarė, 2010 02 02 17:06
Nesigiriu, o sakau, kad visi nelabai sveika laiko ;) Aišku tie, kurie mane supa, nėra ypatingai protingi, bet man geriau bendraut su žmonėm, o ne mokslo mašinom. Čia tas pavyzdys buvo tik pavyzdys, nors aš jo vis tiek neišspręsčiau : D Na man sudėtinga, nes nieko panašaus nesimokiau :) Mokomės dėl bendro išsilavinimo sakai, tai kai reiks ir išmoksim, kam reikia visų metų kursą į priekį mokytis?
 277 Parašė irenica, 2010 02 02 17:39
Mokaisi gerai ir mokykis toliau, o su tokiu netikusiu poziuriu i olimpiadas nelysk. Ir maziau kitu nuomones paisyk, mat ja ''nalabai sveika laiko''. Macius as tokiu kaip tu - pilka mase, bandos jausmas... Tokie ir draugai tavo, kad nemoka palaikyti. O tau paciai mokslas ir issilavinimas aiskiai nera vertybe
 278 Parašė Velnys, 2010 02 02 21:02
Mano manymu tų mokykloje ale " Bendrų išsilavinimų " yra žymiai per daug... 
Beto Gintare nemanau kad tu gyvenime ką nors didelio pasieksi ;P
 279 Parašė 11, 2010 02 02 21:28
o kur galima rasti pilnus olimpiadu rezultatus?
 280 Parašė chemicka, 2010 02 02 21:52
norėtusi aiškumo- kas yra olimpiada?...tai yra ypač gabių, besimokančių chemijos kursą gerokai anksčiau nei to reikalauja mokyklinė atitinkamos klasės programa mokinių atranka.valstybinį egzą laikyt lengviau(jei mokykloj mokeisi),nei olimpiadoj pasirodyt.žiūriu, ne visi mokiniai tai suvokia.jei sąžiningai mokėtės mokykloj,dar nereiškia,kad pasiseks olimpiadoj.mūsų mokyklų ydinga patirtis,siųsti į olimpiadas ne super gabius,o nuosekliai besimokančius mokinius.tai sukelia nevisavertiškumo kompleksą besimokantiems jauniems žmonėms.nenusiminkit.egzas tikrai pasiseks, jei neužmesit chemijos.ir būsit tuo kuo norit,o neeiliniais chemikais būna vienetai.tokių ir ieško olimpiados.gaila,kad Jūsų chemijos mokytojai to Jums nepasakė...
 281 Parašė įdomu, 2010 02 02 22:54
O gal žinot, ar ką nors iš kitų savivaldybių jau pranešė, kad siunčia į respublikinę, nes, pavyzdžiui, biologijos, matematikos aiškūs lyderiai jau siunčiami, jiems pranešta? Be to, kaip manote, kiek reikia surinkti 12 klasei ir 11 klasei minimum taškų, kad patektum (maždaug)?
 282 Parašė lc, 2010 02 03 20:56
tikrai, kur galima rasti pilnus rezus?
 283 Parašė Kazkaip keista..., 2010 02 06 22:05
Hmmm... KTU gimnazija uzeme beveik visas pirmsd vietas Kaune. Suprantu, ten rektasi ISSKIRTINIAI mokinia, bet ar imanoma tik jiems uzimt pirmas vietas? juk niekur dar nemaciau, kad viena mokykla butu taip issiverzus priekin... Zinant, kad Kaune olimpiada ir VYKO KTU gimnazijoj, keista kazkaip... :/
 284 Parašė irenica, 2010 02 06 22:42
Tai kas kad vyko KTUg, juk taiso ne tik ju mokytojai ir keisto cia tikrai nieko nera, butent del to, kad ir pati/as pasakei jog ju mokiniai isskirtiniai (nors as visai taip nemanau)
 285 Parašė irenica, 2010 02 06 22:47
... tiesiog pas juos daug aukstesnis mokymosi lygis, nerealus kruviai ir nenormali konkurencija tarp mokiniu. KTU gimnazistai - per giliai i sirdi nepriimkit.
 286 Parašė Del KTUG, 2010 02 07 00:02
Nera ten jokio nenormalaus kruvio. Cia nuo mokiniu priklauso, kai kurie bando tempti viska, tokiu vos pora, o kiti daro kaip jiems geriau. Jei nesi pakankamai protingas ir nori 10 turėti, o KTUG to nori daug kas, tai ir kala, o kurie supranta, ilsisi.
 287 Parašė irenica, 2010 02 07 00:32
Siaip ka dar noriu pasakyti >> 283 - jei nepavyko aplenkti tai nebutina stumti, atidziau pasidziurek rezultatus ir pamatysi, kad daugelyje miestu dominuoja 1-2 mokyklos, (taip ir atsirenka geriausios) o KTUg turi dar daugiau sansu
 288 Parašė SKSB, 2010 02 09 02:21
Nu va, levai pasirodziau - prirasiau pievu. Ir be to laukdamas stoteleje nusalau pirstus ( 2-3 laipsnio su puslemis ir zaizdomis). Va tau ir Olimpas.
 289 Parašė ., 2010 02 19 10:38
dekit greiciau kvieciamuju sarasa. Kiek galit kankinti, jau tuoj olimpiada :D
 290 Parašė xxx, 2010 02 19 15:32
2day
 291 Parašė klausimux, 2010 02 24 20:44
man įdomu sužinoti kiek gi taškų surinkau, bet kur ieškoti Vilniaus rezultatų, jei nesi prizininkų sąraše?
 292 Parašė pokeris, 2010 02 25 11:18
kaip suprantu kvieciamuju saraso siais metais niekas neides. gaila.... o taip tikejausi....
 293 Parašė Armandas, 2010 02 25 16:11
O gal isvis jos nebus siemet, nes liko ne visas menesis o dar nera net pilnu rezultatu, t.y. neatsiuncia i mokykla kiek tasku surinkai ka jau kalbeti apie kvieciamuju saraso paskelbima...
 294 Parašė DEMESIO, 2010 02 25 21:47
Laba diena, 
Skubame pranešti visiems laukiantiems, jog LitChO'48 III etapo kviečiamųjų sąrašas pasirodys: š.m. 03 24 (20.00-22.00 h) 
Kviečiame Jus nepraleisti kviečiamųjų sąrašo! Dėkojame už kantrybę ir supratingumą. 
Sėkmės!
 295 Parašė Armandas, 2010 02 25 22:31
Tai gal dar veliau praneskit ka kvieciate? nes realiai po pranesimo praeis max 12h kai prasides olimpiada, vadinasi zmones negali suplanuoti savo laisvalaikio ar vel ko nors, nes reikes tiketis, kad tave pakviecia.... Pagalvokite kaip bus su tais zmonemis kurie gyvena toli nuo vilniaus pvz klaipedoje, tai jiem jau taip minimum 3h kelio.. 
Bet manau kad tu cia tik juokauji, nes taip niekas nedaro, nes tada ir olimpiada turetu atkelti i kita diena
 296 Parašė .., 2010 02 27 16:28
Cha cha... Geras humoro jausmas organizatorių... Jei jau su tokiu humoru pradedam, tai gal dar reiks išsprogdint juos

Vardas:
Komentaras:

Apsaugos kodas:* Code

* - prieš siųsdami nepamirškite įvesti kodo, skirto apsaugai nuo SPAMO (internetinių šiukšlių)

 
Kitas >

Atsitiktiniai filmukai

prisijunk


< Kovas 2010 >
P A T K P Š S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

spausk čia

Advertisement
Advertisement
Advertisement

draugai

Advertisement

apklausos

Ar atidelioji darbus?
 

naujausi nariai

• vaiva
• queenaxxx
• tolaipner
• monsi
• rokaas

gimtadieniai

gore Šiandien!
Vytoks Šiandien!
ewassh Šiandien!
Aurelija.V Šiandien!
Česnavičius Šiandien!
Pasras Šiandien!
Rimantas Šiandien!
dabarnesugalvoju Šiandien!
Valė Šiandien!
mergichka Šiandien!
Klaudas Šiandien!
grafajtee Šiandien!
Raya Šiandien!
egliuxxx Šiandien!
Diamond Šiandien!
Vytautė Šiandien!
Voverė Šiandien!
GreenGirl Šiandien!

šiuo metu naršo

Dabar naršo 43 svečiai(-ių) ir 6 regist. vartotojai(-ų)
qaz
Svaika
monsi
Wrinkle